4

Stray - огляд на симулятор кота

Спойлер - мені не сподобалось :(

1692536327086-mrapple561-64bbc91a5b71cf78183e2a1b

Почну з найгіршого і закінчу чимось нормальним

Графіка - повний відстій

Я так і не зміг домогтися щоб кіт не виглядав як шматок злежавшогося синтепону. Самі його текстура та модель виглядають нормально, рухаються плавно і в цілому ок. Проблема лише у шерсті що стирчить. Мабуть художник ніколи не бачив реальних котів і змальовував просто стару іграшку, з якої стирчить наповнювач. Деталі текстур оточення, предметів, особливо заднього плану також просто огидні. Взагалі стиль гри передбачає досить брудне оточення, але не просто шматок низькополигональної жижі

1692536655080-mrapple561-64bbc91a5b71cf78183e2a1b

Просто порівняйте кота з трейлеру гри і це незрозуміле щось з катсцени...

1692536646759-mrapple561-64bbc91a5b71cf78183e2a1b 1692536652181-mrapple561-64bbc91a5b71cf78183e2a1b

І це було б окей для "оптимізації" десь на другому плані, щоб на віть на прасці її можна було запустити. Але ми стикаємося з цим просто постійно. На кожному кроці. Це буквально не передньому плані

Дизайн рівнів та локацій - терпимо, але з приміткою

Примітка ця стосується розставлених тут і там відер на канатній доріжці. Ці канатні доріжки механізовані. І через це ситуація "витрать пів години щоб дістатися до верхівки будівлі, а потім з'їдь вниз за 10 секунд" є максимально тупою, ледачою і не зрозумілою. Чому не можна тим самим відром піднятися на гору? Там є шестерня, є двигун, є живлення. Усе це підіймає відро ОДРАЗУ як мі з нього вистрибнули. Чому не можна на відрі піднятися назад? Я - не розумію. Це тупо, це ледачий спосіб робити локації. Тим паче локацій тут не 200, не 100 і навіть не 50. Їх тут ну 12 від сили. Це мене дратувало впродовж усієї гри

1692536941636-mrapple561-64bbc91a5b71cf78183e2a1b

Найбільше цього у першій локації - "Мертве місто", але найтупіший момент вже ближче до середини гри де кіт зміг втекти з фабрики з охороною просто через таке відро. Нащо воно взагалі там? Роботи масою у 200кг їм користуються?!

Сюжет - непоганий

Нічого супер нового(окрім гри за кота), та і немає супер-заїжджених кліше.Суть полягає в тому, що через необачність кошеня падає у законсервоване під землею місто, що колись населяли люди. І за допомогою роботів, що поки що тут функціонують, намагається потрапити назад у Аутсайд - зовнішній світ

1692537494382-mrapple561-64bbc91a5b71cf78183e2a1b

Незважаючи на простоту сюжету, у ньому зіяють діри неймовірного розміру. О, пам'ятаєш як хвилину тому ми зачинили двох дронів-охоронців за решіткою? Цього разу це не спрацює тому я маю ризикнути своїм "життям"(вони роботи не знаю чи є в них життя). Це тупість бойовика зі Стетхемом, або навіть останнього Форсажу

Найбільша діра це все ж таки Зурки - колись штучно створені бактерії що мали їсти сміття перетворилися на зведених братів хедкрабів з Half Life. За сюжетом вони дуже небезпечні бо їдять метал, скло, пластик і все інше та чомусь проста сітчаста хвіртка їх стримує

Кінцівка взагалі просто дебільна. Сценаристи жодного разу не мали справи з комп'ютерами, якщо додумалися таке написати. Лайфхак: якщо вам знадобиться зламати двері у бункері майбутнього, то просто попросіть кота пошкрябати кігтями

1692537180423-mrapple561-64bbc91a5b71cf78183e2a1b

Ігровий процес - досить добре, але...

Але гра наповнена безліччю непотрібних діалогів. Вони не цікаві, не смішні, не розповідають ані про світ, ані про його історію. Вони дуже рідко дають якусь підказку. І необхідність їх читати кожний раз коли хочеш щось дати персонажеві - просто відстій. Приблизно те саме і зі стрибками. Усі вони заскриптовані: ти не можеш просто стрибнути, має бути позначене розробниками місце куди тобі дозволено стрибнути. І це окей, якби усі ці місця щось мали. Половина з них не мають жодного сенсу, а друга половина або суто для завдання або мають якусь мізерну винагороду за дослідження. Гарно зроблені місця для стрибків є лише у першій локації гри. Далі жодної винагороди за дослідження світу не має і просто хочеться швидше пройти гру

Позитивні моменти

У грі є досить велика кількість прикольних кошачих моментів. Але, як і цікаві місця, це все закінчуються у Мертвому місті. Насправді це найліпша частина гри - просто бути насправді котом: бавитися з іграшкою, розкидувати речі тут і там тощо. Звісно, ця гра не є безпосередньо симулятором кота, але саме цим вона і підкупила публіку. Виглядає так, ніби запал розробників закінчився на перших трьох локаціях, а далі вже просто намагалися зліпити наробітки у щось схоже на завершену гру

Щось типу висновку

Грати мені було доволі цікаво, особливо коли за ігрову сесію мені не траплялося всратих моментів. Проте їх тут на 6 годин дуууже багато, навіть занадто, а особливо у кінці. Вся кінцівка це просто один послідовний всратий момент

Особисто я отримав цю гру як дарунок і дуже радий що не заплатив за неї :)

Може зі знижкою за 200 гривень норм, але не за повну ціну.

Усім хто просто казиться від котиків - рекомендую. Саме завдяки вам гра має 97% позитивних рецензій у Steam

Тим, хто хоче грати у щось гідне - раджу пройти повз

Оцініть пост:
4
Коментарі
Вибір емоджі
CyMHi-36o4eHH9I
CyMHi-36o4eHH9I
20.08.2023, 16:30

> Усі вони заскриптовані: ти не можеш просто стрибнути, має бути позначене розробниками місце куди тобі дозволено стрибнути. Флешбеки з (не пам'ятаю якої частини) Лари Крофт.

Reply

Відповісти

MrApple561
MrApple561
20.08.2023, 16:37

Та взагалі багато ігор мають такий підхід, але саме у цій таке обмеження відчувається максимально безглудо 🙄 Я ж кіт, я хочу застрибнути у той смітник 😅

Reply

Відповісти

Manuchi
Manuchi
21.08.2023, 10:52

Мені гра сподобалась, грав на PS4 по підсписці. На графоній та косяки самої гри, якось не звертав уваги, дуже сподобалась атмосфера. Згоден з автором "Може зі знижкою за 200 гривень норм, але не за повну ціну".

Reply

Відповісти

MrApple561
MrApple561
21.08.2023, 12:21

Атмосфера дійсно класна, поки не розбивається у останній локації Можливо, якби я пройшов гру за 1-2 заходи, а не 5-6, то не помітив би ані графону, ані інших проблем

Reply

Відповісти

bkitw
bkitw
21.08.2023, 12:01

Це, мабуть, одна з кращих ігор, в які я мав задоволення грати. Ба більше, вона сподобалась дружині, а їй важко зазвичай знайти проект до вподоби. Ця гра дуже приємна як за своїм художнім наповненням, так і хоч і за простою, але досить недратуючою (а це важливо) історією. Музика, стилістичне оформлення оточення -- все це допомогло отримати максимум естетичного задоволення. А щодо куцої графіки: для людини, яка п'ятнадцять з тридцяти років свого життя мала можливість грати лише за залізом, що застаріло років на 7 від поточних топів, графічний зміст далеко не на першому місці.

Reply

Відповісти

MrApple561
MrApple561
21.08.2023, 12:19

Так, я погоджусь: грати у цю гру дійсно приємно і атмосфера у ній дуже гарна (поки не розбивається у останній локації). Це відчуття я пам'ятаю з першого заходу. Щодалі - то гірше Щодо графіки - я зазвичай взагалі не звертаю на неї увагу, або просто відмічаю наскільки вона відповідає візуальному стилю гри. І я сам тільки 2 роки як маю гідне залізо, тож око ще не замилено 4К 120FPS. Проте я просто не розумію, навіщо взагалі було робити ту стирчачу шерсть ще й таким дивним способом?! Кіт 100% гладкошерстий тож можна було б взагалі нічого не робити. Або якщо робити, то шерстинки мають бути вздовж основного росту волосся. А так замість кота просто мочалка, бо ці шерстинки ще й не відображаються нормально Можливо, якби я пройшов гру на одному диханні, а не за 5-6 заходів, то більшість цього промайнуло б повз 🤷‍♂️

Reply

Відповісти

Jamatokun
Jamatokun
27.08.2023, 11:02

В мене протилежні враження :) Щодо графіки, може на ps4 вона й виглядала краще, але мені сподобалася. Не можу сказати, що якісь локації непропрацьовані, усі було цікаво досліджувати, особливо те місто, що дуже схоже на якісь азійські райончики. Особисто я пройшов на платину, зібрав усе що міг, проспідранив на досягнення і за рік після проходження досі не видалив з консолі - відчуваю що колись повернуся

Reply

Відповісти

MrApple561
MrApple561
27.08.2023, 13:12

Ну кожному своє, як то кажуть :)

Reply

Відповісти