Cradle. Або квест від "Літючого кафе"
Cradle, це гра від української студії «Flying Cafe for Semianimals» це був першим та останній проєкт цієї студії, випущена у 2015 році, та являє собою квест… але Виконавчий керівник студії Ілля Толмачов
(Це кста він.) я зараз сайд степну… Щоб зрозуміти що Ілля не пальцем роблений, працював до Cradle у GSC Game World з 2005 до 2010 року, Та у січні того ж року він засновує свою студію, після виходу Cradle, я нічого про компанію не знайшов, Ілля працює зараз у 4A Games, тому припущу що вже ми більше нічого не побачимо від студії «Flying Cafe for Semianimals»
Так ось, сам Ілля каже:
У якомусь розумінні, Cradle – взагалі не гра. Це, радше, книга з інтерактивними ілюстраціями.
Щоб описує гру повністю, геймплей це перейти з однієї точки в іншу слухаючи діалоги. інтерактиву у грі не багато.
(На цьому я міг би закінчити, але я вирішив написати Іллі)
(Я вирішив напиздіти що я журналюга... вибачте...) Я напишу нижче у текстовому форматі для тих хто як я сліпий.
Доброго дня, перепрошую що турбую вас, я журналіст "Початківець" і хотів би у вас запитати лише одне питання: "Чи будуть у майбутньому якісь інші проєкти від студії «Flying Cafe for Semianimals»? Нажаль, я знайшов дуже мало інформації про студію, тому не знаю, чи функціонує вона ще... якось так. Чесно кажучи, не знаю як закінчити це повідомлення, "До побачення"? "Успіху"? я справді не маю ніякого досвіду.
Доброго дня. Проекти від Літаючого Кафе можливо будуть, а можливо – ні. Точніше не скажу, вибачте. Такі часи.
Моя догадка була напівспростована, мабуть, ігри ще будуть.
Отже, тепер перейдемо до рецензій, а потім й до гри. (Сайд-степнув дохуя в бік, перепрошую...)
На metacritic, у гри 65 від критиків, та 7.5 від гравців.
У стім, має змішані.
На опенкритику 75 відсотків.
Та у гугл кажуть що аж 92 відсоткам сподобалась гра,
І так, що не сподобалося людям?
Відкритий, але пустий світ, головоломки та кінцівка гри,
Є деякі питання й від мене, наприклад у нас є Беркут «Онгонець» Але він з'являються тільки два рази, у початку та кінці гри. Хоча це майже другий символ гри після Іди. Ще можу шпиняти за те що у саду, є 10 кімнат, але ми лише зможемо побути у 3-х.
З плюсів, Візуал, аудіовізуал, сюжет. багато дрібних деталей,
Але більше за всіх верещали росня, вони й про ООН вам розкажуть, і про «неабаснованое палітіческае давленіе.» Що там тільки не було. (Приклади знизу)
Тут база від Іллі, на цьому з прикладами негативних коментарів я й закінчу.
Сюжет, як я його зрозумів.
Ми у майбутньому, вчені намагаються емулювати свідомість, але вони провалюються й розпочинається епідемія "Ліліт" яка залишає людей безплідними, тому вчені почали переносити свідомість людей у "М-тіла (Механічні тіла)" за допомогою "Трансфера"
Люди сканували своє ДНК у "М-тілах" та виявили що є ДНК "Первородне" й воно є у всього живого, ДНК почали рахувати від 0 до 100, та ось навіщо, люди завдяки "М-тілам" коли відчували емоції почали вироблювати нову речовину "Пасій" є два типу пасія "Гіркий" та "Солодкий", у тих "М-тіл" у кого понад 75 тих називають "Красивими" й вони вироблюють більше "Солодкого Пасію" а у тих у кого менше ніж 50 називають "аутсайдерами" й вони вироблюють більше "Гіркого Пасію"
"Гіркий Пасій" вироблявся як і "Солодкий" в усіх людей, але у "Красивих" його було менше ніж у "Аутсайдерів" які його вироблювали більше, отже, "гіркий пасій" був речовиною яка детонувала, тому "Аутсайдерів" почали відключати від "М-тіла" та проганяти, хтось з них уходив сам по собі.
"Солодкий пасій" вироблювали "Красиві люди" й він мав деякі корисні медичні властивості, він міг вилікувати людей від безпліддя.
З часом з'явились колекціонери які покупали предмети з високим "Первородним" ДНК , по більшій частині це були квіти.
ОООООСЬ, ще був вчений "Хельмут Кох" який передбачив цю катастрофу, але не зміг знайти константу.
Ми граємо за "Єнебіша" дитиною до юрти його привіз беркут "Онгонець" він був з діркою у тілі як і птаха, і не міг далеко відходити від саду "Гербер" який був неподалік цієї юрти, бо йому ставало погано тому він жив у юрті з дідом "Баджином" який про нього піклується, але час йде, Єнебіш виріс, а дід помер, Єнебішу набридло його тіло й він сам проводить "Трансфер" щоб перенести себе у "М-тіло" але "трансфер" не зовсім без проблем тому він втрачує свою пам'ять після трансферу, прокидаємося у юрті та потихенько робимо завдання по типу "погодувати Беркута" після цього ми йдемо шукати чіп "Іди" Жінки в "М-тілі" яка сидить на столі вимкнена, після того, як ми знайшли чип яким ми гралися у дитинстві, ми його вставляємо чіп та вмикаємо "Іду" вона теж нічого не пам'ятає, а ще вона не може дихати, тому нас шлють у сад "Гербер" та там шукаємо модуль дихання граючись в атракціон з кубами, за який поносили гру, після забираємо модуль, повертаємось, та вставляємо модуль, після приїжджає на "Трамваї?" інший персонаж "Табаха" ми працюємо збираючи квіти, тому він приїхав зробити заказ, ми домовляємось "Квіти на модуль для Іди" Та йдемо збирати "Красиві" квіти, після беремо модуль який привіз Табаха та відаємо квіти, вставляємо модуль в Іду, потім нас ще декілька раз шлють грати у кубики за новими модулями для Іди, за цей час, ми дізнаємося, що цей сад, є лікарнею для дітей які хворіли дивним недугом, при якому вони не переносили усе "Некрасиве" тому у цьому саду, граючись у куби їм притупляли їхні відчуття "Прекрасного" та збираючи ці модулі, як це робили ми, вони будували "М-тіло" і це їм допомогало, після зібраного "М-тіла" їм робили "Трансфер" і ось в один такий "Трансфер" коли були помилки у системі, дитина поговорила сама з собою, та після деякого часу, вибухнула, ізза чого Сад покинули усі, а на місті вибуху зявилась аномалія. після збирання ще одного модулю для "Іди" вона просить нас надати їй доступ до інтернету, щоб вона могла визвати для себе рятувальників, та дізнається, що вона вмерла, та була відновлена, це значить, що Іда яка у нас, є "нелегальна" й коли її знайдуть, її вимкнуть. Тут в Іди ще один модуль виходить зі строю, тому ми повертаємось у Сад та граємо в кубики, дістаємо потрібний їй синхронізатор, та дізнаваймося про ще одного персонажа, Марка, але щоб дізнатись більше, ми повинні знайти більше інфи по своїм батькам. Ми питаємо Табаху, він дає нам ключ та ми відкриваємо тумбу у нашій юрті, там ми читаємо що дід це все передбачив, й дав загадку з ультрафіолетом. розгадуємо її та приходимо до почтової скриньки, там дід залишив для нас ключ та ще одну записку. Відкриваємо сундук у юрті, та дізнаваймося, що Марк та Іда знайомі, та у минулому мали почуття один до одного, ми розмовляємо з Ідою, та вона вимикається, почалася гроза та дощ, ми повинні ввімкнути її, та несемо до саду гербер, там нас зустрічає Онгонець, який сидить на клумбі, туди ми кріпимо Іду, та знаходимо Кабель який ми підключаємо до Іди, та повертаємо до життя, через те, що ця клумба була в аномалії про яку я розповідав вище, нам показують відеоролик в якому Іда переноситься у минуле та передає Константу вченому "Коху" Трагедії "Ліліт" більше не має.
Все. Грає дивовижна пісня "B2B -- Leave the Cradle"
Я розповів дуже слабо про сюжет, тому що він справді довгий, а в мене лапки, та я ще може десь проїбався, тому якщо хочете нормальний сюжет, підіть та пограйте у цю гру, вона справді того коштує. мені вона дуже зайшла.
Заїбався це писати, чесно кажучи, але сподіваюсь, вам це зайшло, (Якщо це подивиться Ілля Толмачов, вам привіт від мене.)
Аазазаза Сюжет гри це просто щось даховідривне :D Грати я не буду, але почитати про сюжет було максиамльно орно🤣
Відповісти
Стоп, ти що заспойлерив сюжет?
Відповісти
Da😁 Но це не повний, так, я описав сюжет гри, але не повністю, там ще багато чого.
Відповісти