Що, реально? - Бета Battlefield 6
Battlefield на піку популярності. Цвях до труни Call of Duty. EA почала піклуватись про гравців?
Інтернет майорить різного роду заголовками навколо нового проєкту DICE. Витоки , трейлери, та заяви одразу у всіх на екранах. По цих матеріалах здається що розробники накінець-то почули гравців, та улблена серія повертається до витоків після років забуття.

Щось схоже вже відбувалось перед 2042, де всі теж очікували отримати Battlefield 4 Remastered , але щось пішло не за планом, і пішло в дупу. Як результат розгром, гра що мала повернути гравців у часи четвірки , відійшла від канонів серії найдалі за весь час. Тому окрім радощів , я був достатньо насторожений та очікував що ж піде не так. І я був здивований, але гра виглядає як обіцяли, і схоже , ЕА та DICE починають розуміти що треба робити.

Про гру
Гра виглядає та грається нормально на заявлених вимогах, картинка приваблива, кадри стабільні, а багів наче й немає. Бета відполірована, та стабільна. Все працює як обіцяно. Класи на місці, атмосфера на місці, а руйнування повернулись. Коротко це справді відчуття старої доброї четвірки. І все справді чудово пророблено.
Що повернули?
Поверунули повноцінно класи , а не напівміри як в 2042. Де ти обираєш, або зовнішньо, або по здібностях, де зачасту компромісу немає. Тепер старі класи, вигляд унікальний для кожної команди, і ти не роздивляєшся , це твій союзник чи ворог, бо персонаж однаковий. Хіба що однакові солдати в командах, але це менша проблема, особливо пізніше коли скінів нароблять. І унікальні гаджети залежать тільки від класу. Повернули спавн техніки. Тепер це екран вибору , а також фізична поява. Наполовину повернули прив'язку зброю, тепер деяка зброя дає бафи для окремих класів. Штурмовику автомат, підтримці кулемет. Повернули можливість наближувати карту, що при відродженні що при грі. Це чого прям не вистачало , дивитись в мапу вишукувати точки, боже, дякую що можна наближати тепер як людина.


З прям нового це можливість відтягувати поранених під час їх підіймання. Це взагалі космос ідея, накінець-то піднявшись можна відійти та перезарядитись, а не лежачи заливати в місце де був ворог, бо він зараз відправить тебе на респавн. Також це безпечніше для тебе, підбіг та відтягнув напарника в безпечне місце, і сам під кулі не підставляєшся всією пикою.

Про Мапи
На беті було три мапи, кожна достатньо різно, та грається по різному.
Село в Таджикістані , або ж Liberation peak. Це більше відкрита місцина з відчутною домінацією снайперів. Холмиста місцина, та живописні гори навкруги. Техніка теж відчває себе чудово, нова руйнація ближча до BF4, аніж до 2042. Тож с танку можна легко проробити собі віконце для прострілу до ворожого інженера що вирішив що він найхитріший, та сховаєтся на горищі.

Містечко в Гібраалтарі, Iberian Offensive. На відміну домінації снайперів в попередній мапі, тут домінує штурмовик, а техніка тут рідкість, враховуй також що штурмовик тепер має скіл взяти другу основну. Хоча я брав два гранатомети. Тут мені дуже подобається що самі мапи менші , але насиченіші, прохід до іншої вулиці можна скоротити через будівлю, а на ворога що затискає твою команду , можна накинутись зверху.

Об'єднання найкращого з попередніх мап, Siege of Cairo. Техніка проїзджає по насичених вулицях. Штурмовики пробивають стіну до сусідної кімнати де ворожий снайпер думав що сховався. А під вікнами танки обмінюются снарядами. Тут снайпера за камнем пів гри не відсидяться, їх знайдуть штурмовики, а їх на вулиці чекає техніка, і інженер вже заряджає РПГ.

Ні, це не означає що Каір найкраща мапа, і в Таджикістані влада снайперів не абсолютна, а Гібраалтар чудова піхотна мапа. DICE згадала як робити мапи, тепер не відкриті пусті поля, а насичені та концентровані мапи. Тепер ми маємо різноманітний досвід на мапах, це не більш менш однаковий досвід, має сенс підлаштовуватись, на одній мапі, обачно бути на відкритих ділянках, на іншій має сенс дивитись вгору. І якщо ти граєш лише за один клас, то тобі всюди знайдеться місце.
Про Зброю
Обвісів стало більше. Не рівня Колди звичайно, все все-ще приземленно, але тепер вони коштують очки. Більш крутий приціл 20, рукоять 15, а чи так тобі потрібна? Може краще подовжений ствол? Ця система нагадує Insurgency, де треба обирати , що ліпше собі поставити, і це гарна система. Батла все ще не дасть тобі з ПП зібрати РПГ, та й в Батлі обвішання зброї має більше косметичний сенс, аніж практичний.

Ніколи не треба було в батлі знімати приклад для швидкого прицілювання, а потім вішати важкий ствол , аби віддачу можна було контролювати. Та й взагалі , віддача в батлі ніколи не була важкою, як багато хто жалівся що “А де віддача в БФ6?”, її не треба було вчитись контролювати чи компенсувати обвісами, треба було тримати приціл на ворогу, і це було так, з обвісом чи без. Що найменше на моїй пам'яті. Я вішав все для краси, хіба що магазини та приціли мали великий сенс.

Про Режими
На беті режимів було не багато. Завоювання , Прорив, це знайомо. Режими працюють як у всіх іграх серії. Домінація, Король Гори, це щось нове для Battlefield, але не нове для гравців. Це режими для тих кому подобається грати піхотою та не боятись танка із-за перевулка. Або для тих хто прийшов з Колди та ще адаптується. Домінація це стандартне 3 точки на малій мапі, хто набрав більше очок той переміг. Король гори має одну точку що переміщується, і вам треба втримати її кожен раз на новому місці. Нічого над нового, і це добре.

Сумарно , Мапи класні, невелика вертикальність розбавляє геймплей. Зброя працює, це не запуск 2042 де кулі летіли хто куди. Режими знайомі , і не зналамані. Техніка знову наводить жах, та й на відміну від 2042. 2 танки на одну малу мапу краще відчуваються, ніж 2 танки на розтягнуту мапу. Відчуття що техніки більше, хоча кількістно так само чи менше.
Порівняння з 2042
Я багато порівнював саме з нею бо це найдальша гра серії. Від самої серії, хоча намагалась казатись другою четвіркою. Насправді 2042 вийшов в кінці кінців не поганими шутером. Це навіть гарний шутер, але це погана батла. Мені подобається 2042, я грав та граю з задоволенням. Я пробував Дельта Форс. Але після однієї катки повертався в 2042. Але 2042 не батла, занадто вже відмінна.

Техніка в невеликій кількості розмазана по великих мапах. І коли ти взірвався в танку, то в тебе кулдаун на всю техніку. Навіть на авто та літаки. В БФ6 я взярвався в танку і міг взяти іншу одразу. Та й відновлення техніки в 6ці швидше.
Динаміка в 6ці по початку здавалась дуже повільною бо не було "швидшого бігу" чи як воно там. Хоча за декілька хвилин звик. І для чого воно було в 2042? Бути схожою до COD? Та кому воно треба в Battlefield.
Мапи розтягнуті, вони великі і напів порожні. З оновленнями стало краще, та через малу кількість техніки харить добиратись до точки. Динаміка все одно навколо точок і пусте поле по краях.
Руйнація. Забудьте, її не було, півтори будівлі на одній ділянці. І ті на краю мапи.

Все ж, гарна гра в кінці кінців. Техніка , хай рідко, але з її підтримкою легше. Навколо точок гра цікава та напружена. Швидший Біг рятує коли треба добігти швидко до точки бо техніка на кулдауні. А обравши собі героя до смаку, потім вже не міняєш їх, та якщо реалізувати їх краще, то було б круто. Але це не Battlefield.
Не знаю чому прибрали декілька точок аби захопити сектор, це була цікава фішка , додавало різноманітності. Хоча з меншими картами, де їх поставити. Ще не вистачатиме динамічної зміни акксесуарів, це було зручно. Носив один автомат і при не обіхдності міняв Приціл, магазин, ставив сошки, або гранатомет, та був готовий до всього.

На останок
Сподіваюсь на виході гра буде чудовою, і вона продовжить тримати свій курс. Я не боюсь за клоунскі скіни, їх не було в найгірші часи, на хайпі 6ки , забояться. 2042 все ж окрім клоунських емоції в кінці матчу (і то на початку циклу 2042), нічого такого, за що “люблять” COD не робила. Просто всі ми знаємо як ЕА вміє. Тому буду на сторожі.
Дякую за увагу. Мирного неба.
Радий буду почути вашу думку.
Чудово описав бетку. Стара Батла повертається - це кайф! Приємно, що ще анонсували ремейк мапи з БФ3 (Operation Firestorm), сподіваюся будуть ще, про що, до речі, заявляли інсайдери. Нові мапи теж класні, на них є шляхи для обходу противника, як в згаданій Insurgency. Я грав в Insurgency: Sandstorm, і там чудові та варіативні карти, одні з найкращих, які я бачив в шутерах.
Відповісти
Найкраще в мапах на відміну від CoD , ти в них орієнтуєшся наче вони тобі знайомі. Що в Battlefield , що в Insurgency, я не відчуваю себе заблукавшим навіть на нових мапах.
Відповісти