Симулятор СБУ - Door Kickers 2
Нарешті знайшов щось про що хочеться написати. Провів доволі багато часу в першій частині , тому можу оцінити нову частину як людина знаюча. А на розгляді в нас нова частина стратегії про контроль спецназу.

Ігролад
Про важливе . А як грать ?

Вам дають вибір кого відправити , якого оперативника поставити. Є обмеженя на рівень, та рекомендований, набір, який не обов'язково слухати.
Розтавили? Молодці. Місії різноманітністю не пестрять . Сходяться до вбий всіх, заарештуй того, врятуй заручника. Хоча є і унікалні , наприклад : встигни врятувати заручника до того як його стратять.

Ви маєте прокласти маршрути кожному бійцю , включно з діями. Відкрити двері , це дія, кинути гранату, це дія. Погляд не по напрямку руху це дія. Зажміть шифт , і він бути туди дивитись поки не відміните.
Майте на увазі . Вмирають вороги достатньо швидко, і ваші бійці також. Це не Call of duty , варто продумати маршрути, перевіряти кути, а в великі кімнати закинути попередньо світло-шумову.

Кастомізація тут по принципу, коротко та ясно . Нічого зайвого.
Зброя. Це обери приціл та наявність глушника. Хоча вибір зброї великий, для кожної фракції. Кожна зброя хоча б трохи відрізняється одна від одної. Коротша менш точна, але краща для малих приміщень. Довша навпаки.
Жилети. Це окрім відсутності , 3й та 4й класс захисту, та декілька варіантів по важкості.
Гранати та інше єкіпірування. Окрім стандартних світло-шумових та осколкових, є заряди для дверей та стін. Молоток для тих же дверей, смолоскип для заборів, та гранатомет для тих же стін.
Про Класси
Є основна фракція Рейнджери. А також ЦРУ та місцеве ополчення

Все починається з вибору бійців. Бо у них є класи:
Штурмовик - Має автомат, фактично в кожній дирці затичка. Найкращий стрілець.
Підтримка - для більшості кулеметник , найбільша пушка в группі , важка сила
Марксмен - високоточна гвинтівка для стрільби на дистанцію, ще не снайпер вже не штурмовик
Підривник - має підствольний гранатомет , стріляє гірше за Штурмовика

Якщо рівні за рейнджерів це в основному: зайти, всіх ліквідувати, вийти. То рівні з ЦРУ це більше про непомітність. Пройти під прикриттям та далі напасти.
Агенти - Вони найбльш непомітні. Зі зброї пістолет та пару гранат , якщо дай боже.
Стрільці - Вони більш помітні і не можуть пройти туди куди можуть агенти звичайні . Але це вже носять гвинтівки , та гранати в них точно є

Місцеве Ополчення , або як їх називають Місцевий Спецназ. Напевно найбльш числені, але екіпіровані вони гірше за рейджерів, та й як вояки вони слабші. Інший набор зброї, є коктейлі молотова , та саморобні вибухові пристрої
Командир - до додатку має підствольний гранатомет.
Штурмовик - щось ,як у рейнджерів
Сапер - єдиний носить важку вибухівку з фракції
Повстанець - Слабкий , майже без екіпірування , але займає пів слоту на оперативника
Висновки
Не сказати що не для пересічного гравця, чи для хардкорного геймера. Ця гра посередині, її не важко освоїти, вона не така складна як здається. Але й любителям більш хардкорного ігроладу буде чим зайнятись, є кастомні рівні, пропрацювати кожен крок , аби максимально тактично, або максимально швидко пройти той чи інший рівень.
Студія руминська, в зраді не замішана наче, а з релізом в грі з'явилась українська локалізація.
Якщо захотілось чогось нового, спробувати можна.
Всім мирного неба, радий буду почути вашу думку в коментарях.