Знов в зоні. S.T.A.L.K.E.R 2
Цей день настав , після стількох років він тут , Другий Сталкер . Відкривайте Шампанське це свято українського геймдеву
Почну з поганого.
Як і очікувалось (мною та моїм другом точно), дива не сталося. Я не вдягав рожеві окуляри , і знав що так буде. Отже, по списку.
Баги є (вибачте аномалії) . На приклад , підійшов заблизько до ящику з патронами , він зник . По міссії треба дістати артифакт , датчик пищить бігаю всюди, а артифакт послав мене до біса , і не з'являється , як грати далі, правильно перепроходити з останнього збереження і молитись щоб артифакт заспавнився на цей раз.
Проблеми з оптимізацією є. На мінімальних , з усіма ФСР , та ТЦК , коли прогрузить дає напів стабільні 40 фпс. (за для правди , коли все прогрузить грати приємно).
Аномальні ціни у торговців. Ремонт костюму 16 000 , автомату 20 000 . А за квест дай боже 1000 дадуть .
Це все . Погане скінчилось , очікувані проблеми , очікуємо патчів. Кіберпанк вийшов так, Батлфілд 4 виходив так, Тінь Чорнобиля виходила так, Відьмак 3 … І список іде далі , але спільне у них всіх одне, їх полагодили і ми пам'яаємо ці ігри з теплом.
І це справді Сталкер . З тою атмосферою , та знайомими нам пейзажами , з викликами , які ми кожного разу приймали і будемо приймати , з персонажами , яких згадаєш. Це той Сталкер який ми грали , який любили , і цей ми будемо любити.
Перші кроки (Будуть спойлери , я за себе не відповідаю)
Тепер ми Скіф , ми прокидаємось від того що якийсь артифакт спалив нам хату, і ми відправляємось до зони перезарядити його , продати і відбудувати своє гніздечко.
По приїзду в зону, замість червоних доріжок, якесь болото бог зна де. Я відкрив мапу і очманів від нових розмірів, ледве знайшов кордон. Але нам не туди , нам до якись вчених поки поряд блукають МСОП та шукають нас.
МСОП вони ж Міжнародна Служба Охорони Периметру . Нові військові . Раніше в Сталкері до армії ставились не з великою повагою (а ми й не проти були ), але часи змінились , і ЗСУ тепер це святе, і стріляти їх не хочеться , але Периметр зони хтось тримать має , і він має бути не радий нам. Тому GSC вигадала Військову організацію , яку якщо що не шкода.
До сюжету . Вчені до яких ми йшли вже не серед живих, їх охорона там же, а ситуація розганяється в дупу. Але діло є діло.
Знаходимо координати в ноутбуці , забираємо у одного з мерців сканер , і йдемо на вулицю шукати артифакт бо з антирадиаційного у нас тільки горілка в організмі.
Знайшли артифакт , вбили кровососа і пішли встановлювати ту приблуду . І .. Що? Все пішло шкереберть і ніхера не зарядилось , по дорозі на другу точку сидять бандити і полтиргеїст . А на третій з'являється МСОП по них шмалаяє снайпер нас вирубають і крадуть все що ми набрали окрім: нашого особистого пістолета , трусів , і можливо честі.
На ранок , з болючою головою на додачу ще й собака гризе. Але ще не все прям жах погано . Нам допомагає Ріхтер, наш “друг” ,та хто він насправді нам, важко сказати. Я гру до кінця ще не пройшов. Дає нам болт і відправляє нас до селища, і з цього моменту починається гра.
Відкрита Гра
Не дійшовши до селища натрапляємо на бандитів які стріляють по якомусь хлопцю. Рятуємо його , і він просить урятувати друга. Друг в полоні у бандитів десь на складі чи що це. Як нагороду цей друг дасть координати схованки, там аномалія, на виході плоті , псевдособаки і сталкери яки шмаляють усюди.
Дійдеш до селища , зайдеш в бар там Варта докопується до місцевих мовляв один з вас вбив трьох наших, поки його не дасте ми заберемо за грати інших. А Варта сама по собі не ліпше військових в оригінальних частинах. Користується владою прикриваючись тим що вони несуть в Зону “порядок”. І це тільки на “Малій Зоні” , а мапа по розмірах величезна.
І на початку хотів сказати що градус збавляється , але не дуже . С одного боку наче й так , в селищі спокійно відносно , але можна підійти до багатьох набратись сайдквестів і вийшовши за селище градус наново піднімається . Проходиш повз локацію , а там бандити , проти них Варта (ефективні проти них ,як Долг проти найманців в ТЧ) , поряд гасають собаки та тушкани . Коротше по дорозі завжди можна знайти пригод на свою п'яту.
На маковому полі красиво , хоча багато де красиво в Сталкері. Фото режима не вистачає. А там чоловік каже йти від поля подалі . А нам то треба . Він за інформацію про підвал просить , або дорученя виконати, або 2 тисячі. Але гроші тут діло дороге, а робити бо зна що за ту інформацію не хочеться. Тому шукаф по полю сам. А коли знайшов то той вже пропонував автомат за ікону . Тут сталкер дає вам вибір . І що робити то ваша совість.
Додаткові міссії хоча й прості , по типу “Принеси , вбий , найди” , але кожна з них підкріплена історією . Ікона що нас просили забрати , це сімейна реліквія . Іншому нудно самому вбивати собак . Місцевий торговець просить забрати борг , а на місці хлопця пресують бандити . Хтось просить що один сталкер згубився . А біля техніка стоять двоє своє обговорюють . І якось зона відчувається живішою за своїх конкурентів.
Підсумком
Незадовго до виходу другого Сталкеру , я перепройшов попередні частини. Тому при свіжій пам'яті , я сів за нову частину . І що хочеться сказати з приводу відчуттів .
Чудово, так не ідеально , проблеми з оптимізацією , баги , але в цілому хочеться посидіте ще , хочеться дійти до кордону, до Припяті, хочеться знайти ще історій від пересічних сталкерів. Посидіти у вогнища та пограти на гітарі, повбивати мутантів та попадати в аномалії.
Якщо ви ще не купили гру то почекайте місяць - два , поки найбільші помилки пофіксять . Це зробить гру приємнішою , до того ж вийде більше гайдів на випадок коли щось піде не так.
Якщо купили то сподіваюсь що ви як я насолоджуєтесь зоною та новими пригодами в ній.
P.S Дописав і знову в сталкер пішов, хоча збирався в батлу .
Всім мирного неба.и