AIRHEAD - цікава новинка від THQ Nordic
Нещодавно відбувся показ нових ігор від THQ Nordic
Однією з представлених ігор була Airhead - платформер-головоломка про якесь дивне тіло, що знайшло голову і має щось десь зробити. Рівно стільки інформації показали у трейлері гри :)
Але окрім трейлера ми маємо ще й демо, яке мені дуже сподобалось.
Гра одразу чіпляє своїм візуалом і дуже плавним ігровим процесом. Не менш важливим є наявність офіційної української локалізації. Що правда, вона мені не дуже сподобалась: деякі фрази перекладені дуже грубо. Наче перекладався не весь абзац тексту чи опис предмету, а окремо кожне речення. Сподіваюсь, це ще поправлять. Проте можливо це ще й такий стиль і я просто його не зрозумів ¯\_(ツ)_/¯
Щодо ігрового процесу, то він досить жвавий, захоплюючий і в певній мірі нелінійний. Основна його частина це головоломки і вони змусили мене трішки спітніти :D
Всі головоломки побудовані на взаємодії з зовнішнім середовищем і Головою (з великої бо це наче окрема сутність). Беручи Голову до рук персонаж не може нормально чіплятися за виступи під час стрибків, занурюватися під воду та ще його може знести вітром. Проте просто так залишити Голову на землі теж не можна - тоді з неї починає виходити повітря. А закінчиться повітря - завершиться гра (хоче перші 10 хвилин спокійно без неї бігали ¯\_(ツ)_/¯). Крім цього, повітря виходить з Голови під час руху і запас його не дуже великий. Тому гравець має досить обмежений час для вирішення головоломок. Згодом цей запас можна збільшити, але не набагато.
Для заповнення Голови повітрям повсюди розкидані балони. Повітря тут буває трьох видів: звичайне, легке і важке . Кожен з видів повітря наділяє Голову різними фізичними властивостями:
- Звичайне є звичайне: щоб пірнути потрібно "спустити" Голову, вітер її може віднести чи навіть підкинути вгору разом із тілом;
- Легке перетворює на аналог гелевої кульки: тіло разом з Головою починають підійматися вгору поки повітря не вийде десь на 3/4;
- Важке має найбільше застосувань. З важкою Головою персонаж не може стрибати, проте її не відносить вітром. Можна спокійно пірнати та навіть ходити по дну. Іноді під персонажем ламається підлога.
У демо було представлено два ігрові рівні: навчальний, де ми починаємо навіть без Голови, та ближчий до кінця, де вже маємо багацько апгрейдів та перебуваємо у зовсім іншій локації. Обидва рівні мали декілька площин, між якими Тіло могло перестрибувати. За допомогою такого розділення відкривається більше цікавих можливостей заплутати гравця чи навпаки надати дуже несподіване вирішення головоломки. Декілька разів я спіймав себе на думці "Воу, це ж я там щойно ходив" чи "А як я взагалі тут опинився" :D
Проте іноді це працює не дуже добре. Не один раз за демо я невдало намагався стрибнути на другий план (перехід там був, просто я був десь на 10 пікселів лівіше від зазначеної розробниками точки) , через що головоломки займали набагато більше часу. Крім того не має можливості, так би мовити, свідомо повернутися на перший план: ані комбінації клавіш, а ні зворотного стрибка.
Висновок
Демо мені дуже сподобалось, повний запис мого проходження без коментарів (та без хвилин 10-ти у кінці бо я забув зняти з паузи :D) можете знайти тут. На його проходження в мене пішла ціла година, проте промайнула вона миттєво)
Ігровий процес особисто для мене відчувається максимально жваво і динамічно, а візуальний стиль і в цілому атмосфера просто на десять з десяти. Можливо, комусь більш досвідченому головоломки здадуться простими, але для мене вони були більш ніш розважальними та навіть іноді складними (декілька раз довелося скористатися підказками)
Також гра має якийсь сюжет і навіть в певній мірі прописаний світ, проте цього в демо було не багато
P.S.
Дякую що дочитали цю тонну тексту :D Сподіваюсь, вам сподобалось ;)
Ідея виглядає прикольно
Відповісти