5

Elden Ring - патч 1.14, коротко

1726134757490-mrapple561-64bbc91a5b71cf78183e2a1b

Вчора вийшов патч до Elden Ring, на який чекало багато гравців, у тому числі і я. Основні зміни стосуються фінального босу доповнення та ребалансування багатьох видів зброї.

Повну інформацію про патч знайдете тут, а далі про основне:

Обіцяний Консорт Радан:

  • Змінено патерн атак на початку бою - гравці кажуть, що тепер є більше часу на використання бафів, призова духів та використання розхідників;
  • Зменшена шкода деяких атак - як звичайна, так і по витривалості. Таким чином блокувати атаки стало суттєво простіше;
  • Покращена видимість при деяких атаках - це має запобігти плавленню очей у другій фазі;
  • Зменшений радіус деяких атак, що виконуються не зброєю;

PvP:

  • Зменшені шкода від списів при використанні у стійці, шкода від клинків зі зворотнім хватом, шкода від пати;
  • Атаки багатозарядного арбалету та навички "Розкид" більше не викликають анімації хедшоту на інших гравцях;
  • Зменшено шкоду навички "Розкид";

Загальні зміни балансу:

  • Збільшена швидкість першої незарядженої атаки наступних класів зброї: кинджали; метальні кинджали; прямі, дворучні, колосальні, великі для випадів, вигнуті та парні мечі; катани та великі катани; сокири; булави; великі списи; алебарди; коси; батоги; бойові мистецтва; кігті звірів;
  • Зменшені або повністю прибрані пенальті за відміну комбо атак чи зміну руки під час комбо атак для великих катан та бойових мистецтв;
  • Колосальні мечі - збільшене переміщення при атаці та збільшена швидкість першої легкої атаки;
  • Метальні кинджали - збільшений радіус атаки;
  • Деякі малі та середні щити - збільшений бонус блоку та процент блоку фізичної шкоди;

Навички зброї або попіл війни:

  • У багатьох навичок з доповнення Shedow of the Erdtree збільшена шкода, підвищена шкода по балансу, підвищена швидкість атаки та інші балансування;

Чари

  • Парні луни Реллани - збільшений радіус першої та другої атаки. Зменшена відстань відштовхування другої атаки;

Молитви

  • Аспект горнила: Шипи - збільшені шкода та шкода по витривалості, змінена поведінка хітбоксів;
  • Аспект горнила: Цвітіння - збільшені швидкість атаки та розмір хітбоксів, зменшений час відновлення;
  • Пір'я божественного птаха - зменшена мінімальна затримка між послідовними ударами, збільшений радіус;
  • Лютий клинок Ансбаха - збільшені шкода по балансу та відстань відштовхування ворогів, зменшено час перед перекатом;
  • Полум'я безумства Мідри - збільшені швидкість атаки та радіус накопичення статусу "Безумство", зменшено накопичення статусу "Безумство";
  • Вогняна блискавка Бейла - збільшена шкода;

Багато багфіксів та невеликі покращення продуктивності

Як на мене, патч вийшов прям здоровезним і грати має стати трішки цікавіше - особливо з прискоренням колосальних мечів. Ну а нерф фінального боса тільки на краще, бо він був прям поламаний.

Оцініть пост:
5
Коментарі
Вибір емоджі
LLeeepps
LLeeepps (Назарій Семенюк)
14.09.2024, 09:32

Ваш пост перший по запитах типу "Elden Ring патч 1.14", навіть з пошуку було кілька переходів, гарно пишете пости 👍

Reply

Відповісти

AlexTheApple
AlexTheApple
14.09.2024, 09:37

Вмію, можу, практикую😎😎😎

Reply

Відповісти