The Riftbreaker - відгук про найбрутальнішу стратегію, у яку я грав
Полюбляєте RTS? Подобається перетворювати на фарш орди іншопланетян? Цікавить простий менеджмент 10-ка різних ресурсів? Хочете, щоб усе це було загорнуто у один гарний пакуночок?
Якщо щось з наведеного вам відгукнулося, тоді The Riftbreaker вас точно зацікавить
Що за ріфт і нащо ми його розбиваємо?
Основна концепція гри досить проста: ми граємо за Ешлі - першопрохо... -дця? -диню? -дницю?... Граємо за Ешлі (Ashley) - дівчину, чия місія полягає у дослідженні нової планети та облаштування на ній постійної бази з метою подальшої колонізації. Допомагає їй у цьому штучний інтелект меха-костюму - містер Ріґз (Mr Riggs). Події розгортаються на планеті під назвою Галатея 37. І це в принципі усе введення в події яке дає гра і яке я вам дам
P.S. Рфіт це типу підпростір/субпростір, який використовується для моментальних космічних подорожей, для чого ми через нього і пробиваємося :)
Хвилинка критики
Після дуже гарної, швидкої та кінематографічної катсцени нас просто викидують у відкритий простір, як зображено на скрінішоті і не пояснюють нічого. Нічого? НІ-ЧО-ГО!
У найперший раз мені висвітився діалог з основними клавішами для руху, будівництва та атаки. Виглядав він +- так, але без інформації про спеціальні кнопки по типу мапи та хоткеїв меню
І все. Запам'ятати це звісно можна, але це якийсь-то дивний спосіб подавати навчання. Не могли зробити додаткового міні-рівня де б нам показали основні механіки чи хоча б підказувати по ходу, які кнопки треба натискати для будівництва?
Тим паче, що сама Ешлі каже про якийсь-то навчальний центр з симуляціями і всім іншим. Коротше, навчання провалено на 200%
Одразу наступне, що ви помітите це нереальний темп розповіді, яка представлена у вигляді нескінченних діалогів між Ешлі та Ріґзом. Я особисто чисто суб'єктивно і на свій власний розсуд вважаю себе досить гарним знавцем англійської, особливо при сприйнятті на слух. Але як мені сприймати їх, коли постійно щось відбувається?
Встигати читати - взагалі не варіант. Перечитувати пізніше?
Лол, що? Я чи заходжу в гру щоб почитати? Це все ж таки не Хтива Аргоніанська Діва
То як все ж таки грати?
Забивши на дебільний туторіал, рухаємось далі. І, як я писав вище, суть гри у тому щоб розбудувати базу і тим самим створити постійний аванпост для людства з метою подальшої колонізації
І будівництво у цій грі ітеративне, як в принципі увесь ігровий процес але про це згодом
Усі споруди діляться на 4 типи:
- Спеціальні: Штаб, Лабораторія, Портал тощо;
- Енергетичні: все що пов'язано з видобутком енергії. Тут є і сонячні панелі, і ТЕС, і АЕС, і ГЕС, і батареї, і конектори щоб усе це поєднати та заживити інші споруди;
- Видобувні: видобування та перетворення ресурсів. Сюди відносяться усі можливі шахи, склади, труби для рідин, компресори та декомпресори і навіть розсадник для рослин;
- Оборонні: величезний набір різних турелей для захисту разом із стінами, радарами та щитами.
Ну і як вже зрозуміло з наведеного вище, усе це поєднується у замкнені кола: видобуваємо ресурси щоб побудувати генератори енергії -> генеруємо енергію щоб заживити шахти та турелі -> досліджуємо нові ресурси -> і все спочатку
До речі про ресурси - їх тут багацько (можете глянути на скріншоті зправа). Не всі вони однаково важливі, але для комфортної гри усі вони потрібні хоча б в якійсь-то кількості
То де ж та ітеративність?
Чого тут ще багацько так це досліджень. Як ви бачите, я вже майже все дослідив і це було не просто. Більша частина цієї краси (до речі тут 3 вкладки такого розміру) відкриваються лише з розвитком сюжету, але про це пізніше, і тільки після покращення штабу до певного рівня. Це трішки дратує, коли на початку 75% досліджень недоступні з приміткою "виконайте відповідну місію". Чесно - краще вони б просто додавалися у процесі проходження
І хоча мені і довелося досить довго чекати, поки я дізнався що ж то були за місії, вам не доведеться. Не дякуйте :)
А місії виявилися досить простими - подорожі у інші біоми з метою дослідження джерел нових ресурсів. Починаємо, як мені здається, завжди у тропічних джунглях багатих двома основними ресурсами: карбонієм та залізієм. Усе інше треба шукати в інших, менш привітних біомах, як наприклад радіоактивна пустеля чи вулканічні поля або кислотні болота. Кожен з біомів відкриває доступ до нових ресурсів (точніше досліджень про видобуток ресурсів), які в свою чергу відкривають можливість будувати нові та покращувати наявні споруди
Таким чином ми поступово переходимо від сонячних електростанцій, залежних від сонця, та вітряних турбін, залежних від вітру, до атомної а згодом і термоядерної енергії, які вже абсолютно не від чого не залежать. Між ними є ще ТЕС і ГЕС, але то пусте
Також з кожним новим етапом нам стають доступні нові рівні вже відомих споруд, які часто дуже суттєво поліпшують ефективність використання ресурсів. Наприклад, газова електростанція 1-го рівня потребує 50 газу і виробляє лише 500 енергії, а 3-го рівня при тому самому споживанні виробляє вже вдвічі більше. Це ключовий момент для збереження простору на базі та заощадження ресурсів - вчасна покращення наявних споруд
До речі про погодку та інші події
Окрім банальної зміни дня та ночі, яка вже впливає на ефективність сонячних панелей, є ще дуууже багато інших приколів: землетруси, бурі, іонні бурі, пилові бурі, виверження вулкану, напад місцевих, падіння комети, викид вулканічного попелу, вихід надяскравого місяця і мабуть ще щось :)
Ці події не тільки впливають на ефективність сонячних та вітряних електростанцій (що в свою чергу змушує будувати інші джерела енергії або величезні батареї), а можуть завдати суттєвої шкоди як спорудам, так і містеру Ріґзу з Ешлі всередині
Напади це, як то кажуть, окремий вид мистецтва. Вони відбуваються як випадково, але все одно відбудуться рано чи пізно, так і з прив'язкою до певних подій. Основною такою подією є покращення штабу - це завжди викликає величезну атаку ворожої фауни. І ці атаки дійсно масивні і жоден скрішот не передасть цього, але я спробую. Зверніть увагу на правий-нижній кут де показана міні-мапа щоб краще зрозуміти масштаб подій
Тут я до речі потрапив у досить дебільну ситуацію - гра хотіла щоб я знищив гнізда цих істот, але їх напади були настільки частими що я просто не міг туди підійти
Падіння комети - потрібне тільки щоб принести якісь додаткові ресурси в біом
Те що цікавить справжнього геймера
Звісно я про якість зображення. Вона тут присутня :)
На жаль, на скріншотах все виглядає трішки гірше ніж в мене на екрані, бо доводиться їх трішки стискати для завантаження на сайт. Але можете повірити мені на слово, гра виглядає гарно: насичені кольори, живий ландшафт, багато флори та фауни які постійно відновлюються. Дивитися на це приносить задоволення.
Чого не скажеш про звуки :D
Чого тільки коштує ось такий мод у майстерні стіму, єдина суть якого - заглушити птахів. І це реальна проблема. Деякі звуки настільки гучні і настільки не реагують на налаштування, що це просто дратує і навіть дискомфортно. І найцікавіше, що жоден з цих звуків не пов'язаний з вибухами чи пострілами
Я не люблю висновки
Я це пишу щоб просто поділитися враженнями, а не робити прям якийсь супер-розумний висновок про гру
І ця гра мені реально сподобалась. Мені давно не було так цікаво у щось грати, що я навіть засиджуюся допізна за нею нехтуючи режимом :D
Я впевнений, ця гра сподобається більшості гравців тож раджу спробувати 👍
Огляд крутий, дякую! Гра виглядає цікаво. Особисто мені інтерфейс будування бази чомусь Старкрафт нагадує, особливо ці плиточки внизу. Видно розробники сильно надихались)
Відповісти
Дякую, дякую 😊 Так, сам помітив цю схожість. Також місцева фауна дуже схожа на Зергів, а деякі представники навіть на Протосів. Але далі візуальної схожості, на щастя, діло не заходить
Відповісти
Питання - база тут одна на всю гру, чи в кожній місії окремо?
Відповісти
У грі є основна база у стартовому біомі яку один раз ставиш і від неї розбудовуєш все У місіях в інших біомах в певний момент треба буде виставити аванпости, щоб мати змогу туди повертатися та оновлювати/будувати нові споруди для постійного видобування місцевих ресурсів На фінішній прямій гри особисто в мене одна основна база та 4 аванпости в різних біомах, кожен з яких займається своїм ресурсом (і ще де-чим, але то не суттєво) Наскільки я розумію, наявність аванпостів не є обов'язковою, головне дослідити інші біоми щоб відкрити дослідження та просунутися по сюжету. А побудувати все необхідне на основній можна і без них, просто це буде набагато важче без спеціальних ресурсів
Відповісти