Я є великим фанатом серії Dark Souls та нещодавно (усього лише 2 роки тому) випущеного Elden Ring. Мені подобається фокус цих ігор саме не ігровому процесі, різномаїття варіантів проходження, побудова рівнів і загалом усе що у них є :D
Саме тому я звернув свою увагу на цей Souls-Like, за рекомендацією одного цікавого ютубера (раджу зацінити серію Steam Dumpster Diving), і зараз коротко поділюся своїми враженнями 😎
Механіка гри до неймовірного проста: бігаєш по ізометричному світові, маєш одну стрілу у сагайдаку, кнопку перекату і мету - перемогти усіх титанів (або хоча б тих кого знайдеш :D ). Стріла до речі не просто так одна - після кожного пострілу її треба підіймати або самотужки, або притягуючи силою
В принципі приблизно стільки ж інформації дає туторіал, після якого ми вільні робити все що заманеться
І робити тут можна тільки одне - шукати титанів, більшість з яких заперта у своїх кімнатах, щоб здолати їх. І цим Titan Souls відрізняється від інших Souls-Like ігор. Тут немає супер-сильних мобів, отруйних боліт чи смертоносних пасток. Лише боси. І вони тут просто шалені
Кожен з босфайтів є певною головоломкою. Спочатку треба зрозуміти, яким чином можна нашкодити босу. А далі треба зрозуміти, коли для цього буде вдалий момент. Ось наприклад Величезний мозок у крижаній глибі. Просто так до нього не дістанеш, але можна підпалити стрілу. Щоправда, аби полум'я горіло треба змусити мозок стрибнути на кнопку і при цьому не вмерти
А, так, зовсім забув - так само як і боси (за рідким винятком), нас персонаж вмирає від одного удару ¯\_(ツ)_/¯
Уразивши боса стрілою - просто потягни її назад і поглинь його душу. Але знову ж таки, кожен бос це головоломка. Когось можна атакувати тільки зі спини, когось тільки під час певної анімації, когось тільки в конкретну ділянку, а когось при дуже загадкових обставинах
І усі ці моменти треба з'ясовувати, намагаючись ухилитися від атак. А атаки тут не такі вже і прості :D
Вони швидкі, перші декілька разів неочікувані і смертоносні. І треба бути досить уважним аби не опинитися загнаним у кут, бо інакше голозадий Йєтті розчавить тебе своїми сніжками 🥶
І повернемося до того, що босів ще треба знайти. Загалом світ гри поділено на декілька частин, двері між котрими розкриваються лише після перемоги над певною кількістю титанів. І кожна з цих частин доволі велика, а у передостанній я навіть декілька разів заблукав (навіть не дійшовши до зачарованої хащі :D). Так, наприклад, аби потрапити до цієї рибини треба якимось чином розтопити кригу, яка закриває прохід до неї
Є класична схованка за водоспадом, щоправда лавовим
Взагалі незрозумілий прохід до цього чувака. До речі один із найскладніших босів для мене (P.S. хочу таку ж здоровенну стрілу)
І як вже писав, зачарована хаща у якій треба пройти невеличким лабіринтом аби знайти злобний гриб і ошаленілий бур'ян
І все це приведе нас до найскладнішого, найдивнішого і найцікавішого боса - душі титана
І це просто шедевральний файт. Тут перевіряється усе: швидкість реакції, точність стрільби, кмітливість. Єдиний файт на який я витратив більше пів години часу, загинувши більше 50-ти разів. Це Маленія цієї гри, Безіменний Король мого проходження
Цей Соулс-Лайк один у своєму виді. Гра відчувається просто відмінно. Жодного разу у мене не було запитань ані до хітбоксів, ані до часу атаки, взагалі жодних. Вмикаючи гру я знав, що наступні пів години будуть випробуванням моїх власних навичок і кожна поразка була лише через мої власні помилки
І так, провівши у грі майже 4 години, померши 294 рази і здолавши 17 босів (до речі це не всі, декого мені ще варто пошукати) я отримав досягнення "Подолати гру" і просто тонну задоволення. Рекомендую - 10/10
P.S. - посилання на steam
Зазвичай такі ігри виглядають оманливо непривабливими до тих пір, поки сам не спробуєш. У мене так було з багатьма проектами. Well, I'll give it a chance!
Відповісти
А я ось насправді останнім часом тільки на такі "інді" проєкти і звертаю увагу(крім вже перевірених великих проєктів по типу Horizon). Вони зазвичай мають дуууже класну ідею в основі, не бояться експериментувати, не займають багато часу та ще й коштують копійки 🤑(не кажучи про те що запускаються на картоплині) Особливо багато таких скарбів серед кооперативних ігор
Відповісти