Чи заслуговує Elden Ring: Shadow of the Erdtree на звання гри року?
Коли я вперше почув про доповнення *Shadow of the Erdtree* до *Elden Ring*, моє серце забилося швидше. Відразу виникло питання: чи зможе це DLC підняти гру на новий рівень і претендувати на звання гри року? Давайте розберемося.
Перше, що вражає, — це масштаб доповнення. *Shadow of the Erdtree* додає нову карту з безліччю локацій, ворогів і босів. Відчуття, ніби ти знову відкриваєш для себе світ *Elden Ring*, але з новими викликами та таємницями. Кожен куточок цього світу приховує щось особливе, що змушує досліджувати його годинами.
Бойова система залишилася на висоті. Нові боси — це справжнє випробування навіть для досвідчених гравців. Кожна битва вимагає стратегії, терпіння та майстерності. Особливо запам'яталася битва з Раданом, яка стала однією з найкращих у грі.
Однак не все так ідеально. Деякі гравці скаржаться на надмірну складність доповнення. Відгуки в Steam змішані: лише 65% позитивних оцінок, що значно менше, ніж у базової гри. Це змушує задуматися, чи не перестаралися розробники з рівнем виклику.
З іншого боку, критики високо оцінили доповнення. На Metacritic середня оцінка становить 95 балів, що майже дорівнює оригінальній грі. Це свідчить про те, що *Shadow of the Erdtree* зберігає високу планку якості, встановлену *Elden Ring*.
Цікаво, що доповнення стало головним кандидатом на звання "Гра року" на The Game Awards 2024. Це підкреслює його значущість у світі ігор.
Отже, чи заслуговує *Elden Ring: Shadow of the Erdtree* на звання гри року? З одного боку, це доповнення розширює та поглиблює вже чудову гру, пропонуючи нові виклики та історії. З іншого боку, підвищена складність може відлякати деяких гравців. Але, на мою думку, саме такі доповнення роблять гру живою та динамічною, змушуючи нас повертатися до неї знову і знову.
А що думаєте ви? Чи готові ви прийняти виклик *Shadow of the Erdtree*?
Я знаю, що це класнюче доповнення до неймовірної гри, але наврядчи тягне на гру року. Просто бо тут немає чогось прям нового чи супер-унікального. Це просто більше Elden Ring, який і так має GOTY ¯\_(ツ)_/¯ P.S. друга фаза Радана це найгірша частина доповнення 😅
Відповісти
Згоден, що тягнути на гру року новому доповненню складно, особливо коли оригінальний Elden Ring вже отримав GOTY. Але водночас це й плюс — FromSoftware просто дали нам більше того, що ми любимо, без спроб вигадати щось радикально нове. Це свого роду розширення вже ідеальної формули. Щодо другої фази Радана — о так, це справжній біль! 😅 Хочеться з одного боку кинути все, а з іншого — довести, що можеш. Я взагалі вважаю, що саме такі моменти роблять гру особливою: коли ти балансуватимеш між розпачем і ейфорією перемоги. Але так, визнаю, ця частина може бути трохи… переробленою? 😜
Відповісти