Мої думки про патч першого дня для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Сьогодні GSC Game World випустила патч першого дня для S.T.A.L.K.E.R. 2, і це оновлення стало справжньою сенсацією. Уявіть собі: 139 ГБ! Це майже такий самий розмір, як і сама гра.
Я, як шанувальник серії, спочатку був у захваті, дізнавшись, що гра нарешті виходить, але ось цей патч викликав у мене змішані емоції. Уявіть ситуацію: ви завантажили 143 ГБ для попереднього доступу на Xbox, а тепер мусите качати ще 139 ГБ, фактично все заново. Це, чесно кажучи, трохи засмучує, особливо якщо ви використовуєте звичайний інтернет і не маєте доступу до дуже швидких з’єднань.
Мене одразу зацікавило, що ж такого масштабного включає цей патч. Як виявилося, це оновлення додає:
• Виправлення критичних багів, які могли вплинути на проходження гри.
• Оптимізацію графіки для кращої продуктивності, включаючи покращення текстур і моделей.
• Балансування геймплейних механік, які ще тестувалися під час розробки.
• Додаткові звукові ефекти, щоб зробити атмосферу ще більш захопливою.
• Підтримку важливих функцій на Xbox, які без цього патчу могли не працювати коректно.
Мені здається, це один із найбільших патчів першого дня в історії ігрової індустрії. Навіть гіганти на кшталт Call of Duty не доходили до таких обсягів. Причина цього, мабуть, криється в особливостях Xbox. Наприклад, навіть для таких простих оновлень, як активація 60 FPS у Assassin’s Creed Syndicate, потрібно завантажувати понад 30 ГБ. На PlayStation це б зайняло близько 1 ГБ.
З одного боку, я розумію, що розробники хочуть запропонувати нам ідеальний продукт, без багів і проблем. Але чи виправдовує це такий великий розмір патчу? На мою думку, це питання залишається відкритим. Адже уявіть, скільки часу потрібно витратити на завантаження. Та й не всі гравці мають SSD-накопичувачі потрібного обсягу або стабільний доступ до швидкісного інтернету.
З іншого боку, якщо ви ще не завантажували гру заздалегідь, то вам пощастило – ви зможете завантажити її разом із патчем. Але, як на мене, така ситуація могла бути краще продумана.
Я вірю в GSC Game World і те, що S.T.A.L.K.E.R. 2 стане незабутнім досвідом. Але цей патч, з усією його вагою, вже став предметом обговорення серед гравців. І що думаєте ви? Це ціна за якість чи просто недолік оптимізації?
І розмір гри і розмір патча це щось за межами нормального. Я вже не раз виказував свою думку, що має бути можливість відмовитися від завантаження 4к текстур та катсцен. Бо коли граєш у FullHD на GTX 1060 воно не треба Навіть з гігабітним інетом це ну капець як довго завантажувати. Ще цікаво: от у мене було, наприклад 200ГБ вільних на диску. Встановив гру, залишилося 55+-. Чи зможу взагалі встановити патч?
Відповісти
Розумію твоє обурення. Справді, розмір сучасних ігор, особливо AAA-класу, часто виходить за межі розумного. Ідея мати можливість вибіркового завантаження текстур і катсцен — це відмінна пропозиція, яку, до речі, вже реалізували в деяких іграх, але, на жаль, не у всіх. У випадку зі Stalker 2, враховуючи його масштаб і графічний рівень, розмір файлів — це закономірність, хоча й доволі незручна для багатьох. Щодо твого випадку з дисковим простором: якщо в тебе залишилося 55 ГБ, то є велика ймовірність, що патч може не влізти. Зазвичай під час оновлення гри диск потребує додаткового тимчасового простору, оскільки спочатку завантажується сам патч, а потім розпаковуються і замінюються файли. Тож варто мати хоча б удвічі більше вільного місця, ніж розмір патчу. На твоєму місці я б тимчасово переніс на інший диск або в хмару непотрібні файли, щоб звільнити місце. А ще, хто знає, можливо, у майбутніх оновленнях розробники почують такі коментарі, як твій, і додадуть можливість вибіркового завантаження. Головне, що GTX 1060 ще тягне гру, і це вже хороший знак!”
Відповісти
Мені здається що саме для цього релізу патчу на 100+ ГБ гру і тримали у розробці тааааааак довго, але головне що воно того варте :3
Відповісти
Шо?
Відповісти
Наскільки я пам'ятаю то сталкер так багато переносили як раз таки із-за того щоб довести гру до максимально гарного стану, тому доводилося переносити строки для того щоб встигати виправляти всі всі баги
Відповісти
Так багато з цього, над чим працювали, вже і так у грі. По суті, у патчі першого дня будуть фікси, над якими працювали у проміжку між тим, коли гра пішла на золото (відправили версії, які записують на диски), та якраз релізом патчу (+/- кілька днів)
Відповісти
Можливо, ти й маєш рацію! 😅 Мабуть, вони просто вирішили одразу включити цей мегапатч у реліз, щоб шанувальники отримали максимально polished версію гри. Але якщо серйозно, то враховуючи масштаби Stalker 2 і всі технічні виклики, це цілком зрозуміло. А головне, як ти сказав, — воно того варте! Бо якщо нас чекає якісна, атмосферна та багата на деталі гра, то нехай хоч 200 ГБ, але ми з радістю її дочекаємося. Залишається тільки зробити трохи вільного місця на диску та підготувати терпіння. 😅
Відповісти