Повідомляється, що деякі розробники отримали сповіщення про їхнє звільнення. Відомо лише те, що це стосується саме ігрових підрозділів, але невідомо скільки саме людей втратило роботу.
Кілька розробників заявили, що пройшла хвиля звільнень у PlayStation Visual Arts
Серед них колишній старший дизайнер рівнів Даніель Беллемер, він сказав: «На жаль, минулий тиждень після хвилі звільнень був моїм останнім у PlayStation. Хоча це, звичайно, не та новина, на яку я сподівався, я вдячний, що мав можливість працювати серед надзвичайно талановитих колег над неймовірними проектами, і я залишаю хороші спогади про свій час там».
Беллемер живе в Сан-Дієго і працював над неоголошеним проектом. Невідомо, чи працював він у PlayStation Visual Arts Group чи Sony San Diego.Visual Arts Service Group у Сан-Дієго була заснована в 2007 році з метою підтримки деяких із найбільших франшиз PlayStation.Інший колишній співробітник, Метт Барні, написав: «До побачення PlayStation, це було реально круто! Протягом останніх кількох місяців я знав, що ця хвиля звільнень наближається Я люблю PlayStation і я завжди буду… Я маю на увазі, що це стало очевидно ще тоді, коли я залишився, коли у мене була можливість піти!»Visual Arts Service Group нещодавно стала відомою за свою роботу над The Last of Us Part 1.
До того ж, в 2022 році стало відомо, що студію дають в підтримку Naughty Dog для роботи над неанонсованим AAA проектом. Що стало причиною скорочень і чи мала відношення Sony Visual Arts до мультиплеєрного спін-оффу невідомо