Lineage 2 від Бублика.
Історія Всесвіту короткі розповіді про лор, та розбір Золотого віку Lineage 2.

Насамперед варто зрозуміти, що успіх будь-якої гри, навіть якщо вона «не нова», будується не лише на технологічних інноваціях, а передусім на спільноті та культурі гри. В той час як у світі тенденція і любов до ммо давно менули в нас й досі жевріє любов і ностальгія за подібного роду проектми і далі я б хотів висловити свої ідеї та думки чому так є!
Після розпаду совка Україна опинилася в унікальному історичному моменті: західна культура, яка десятиліттями залишалася за «залізною завісою», буквально впала на наше суспільство. Фільми, музика, мода, субкультури — усе те, що формувалося в Європі та Америці десятиліттями, за лічені роки стало частиною повсякденного життя українців. Стрімкий культурний шок породив вибух інтересу до нових течій: від панку та хіп-хопу до готики й фріків, одночасно стираючи межі між поколіннями та місцевими традиціями. Саме тоді, коли різноманіття світоглядів і музичних стилів стикалося у дворах чи інтернет-кафе, зародилася сильна спільнота геймерів. Для них Lineage 2 стала не просто грою, а майданчиком для самовираження, пошуку однодумців і формування нової ідентичності. Для мене ця гра була більше про віртуальний чат, ніж про гринд: будь-хто міг бути будь-ким. І певною мірою я впевнений, що більшість людей, які й досі грають у цей «древній» проєкт, шукають саме відгомону тих ностальгічних почуттів ери змін, коли ти міг стати тим, ким завгодно. Я впевнений що основною причиною стало те що для мене і більшості таких самих ця гра стала першим віртуальним осередком, в якому ми знаходили друзів, листувались чи просто прикидались котами.
Чи цікаво вам читати подібні?
Не впевнений чи пропустить це модерація, та даний тред як і наступні я би хотів писати для підтримки власного проекту, тому відпишіть чи можу я залишати посилання на себе?