4

WUCHANG Бос-Гайд: Commander Honglan

Знайомтеся - Commander Honglan

Commander Honglan родом із Секіро
Commander Honglan родом із Секіро

Перший бос, який ламає, вимагає абсолютної точності у виконанні ухилів/дефлекту і нещадно карає інстакіллом за будь-яку помилку.

Цей бос має один healthbar і дві фази, які РАЗЮЧЕ відрізняються одна від одної як за мувсетом, так і за тактикою, з якою проти них доведеться боротися.

Скажу вам, що це перший бос у грі, який вибісив мене настільки, що лише кілька кроків відділяли мій контроллер у руках від бажання його розтрощити.

Але давайте по порядку.

Перша фаза одразу зустрічає стрімкою атакою-випадом, від якої ти приходиш до тями на респавні біля святині - класс, approved. Згодом стає зрозумілим, що перша фаза, в принципі, хоча б передбачувана і читабельна, втім для того, щоби повністю її освоїти, все одно доведеться докласти чималих зусиль.

З одного боку все просто: доджиш стрімкий випад - заходиш за спину - ламаєш стійку зарядженою атакою - проводиш фатальну атаку - відходиш на дистанцію - повторюєш.

От тільки мувсет боса трохи варіюється від випаду до випаду і далеко не кожен раз його спина залишається відкритою аж настільки довго, щоби ти міг зарядити важку атаку. А якщо ти не встиг - ти одразу караєшся наступним комбо, яке бос вже встиг підготувати для тебе щоби ти відправився у респавн подумати над своїми помилками.

Після певної кількості спроб і невдач зайти за спину я вирішив кардинально змінити тактику і, все таки, освоїти дефлект. Для цього доведеться розблокувати саму здібність блоку і два додаткові саб-скіли, які вже безпосередньо дають тобі один дефлект, а інший контратаку після нього. І тут починається Секіро.

Випад боса - дефлект - контратака - додж - дистанція - повтор. Дякувати, що його випад з дистанції читабельний і не викликає особливих труднощів у таймінгу, головне не підпускати до себе і тримати на відстані, інакше на близькій дистанції бос переходить в режим швидких комбо, які, скоріше за все, відправлять вас у респавн.

Ситуацію погіршує той факт, що бос кожен раз веде себе по різному: в одній спробі він майже весь час буде намагатися дістати тебе випадом і можна пройти не отримавши жодної шкоди. В інших спробах час віж випадами може різко скоротитися, плюс після випадів одразу може початися комбо, в якому бос робить два air punches, які неможливо дефлектити, два широких і швидких замахи мечем, які СТРІМКО скорочують дистанцію між вами і попавши хоч під один такий замах можна завершити бій не в свою користь, і на останок удар ногою об землю, який викликає ще один air punch. Після цього одразу може початися випад, а може повторитися комбо, але у зворотному порядку.

Через приблизно шість разів успішного дефлекту і контратаки стійка боса ламається (втім, можливий варіант, що його стійка відновиться, якщо не чинити постійний тиск на нього), він відкривається для фатальної атаки і в нього залишається половина полоски здоров'я. Перемога! Чи не так? Залишилося лише повторити те саме іще раз...

І ось тут починається друга фаза, яка повністю ламає цю чудову тактику і перевертає все догори ногами, бо у другій фазі у боса на дистанції з'являються range-атаки - щось типу повітряних силових хвиль, які неможливо дефлектити - тільки додж.

І справа в тому, що не одними ними єдиними - швидкість, руху, частота і варіативність атак зростають настільки, що не залишається вікна не те, щоби нанести хоч один удар - а просто відійти і захілитись! Атаки боса хаотичні, міксуються ті, що можна дефлектити і ті, що можна тільки доджити, в результаті ти помираєш ще до того, як встигнеш розібратися, що робити далі.

Вихрова атака з повітряними хвилями: виглядає весело - відчувається боляче
Вихрова атака з повітряними хвилями: виглядає весело - відчувається боляче

Найбільше мене бісило те, що немає часу на хіл, його просто нема! Для того, щоби дістати флягу з чарівним зіллям відновлення здоров'я і відпити необхідно десь близько 3-ох секунд. Так от їх тобі не дають! Добру половину спроб другої фази я помирав під час хілу і це, зізнаюсь вам, було абсолютно не весело.

Мені знадобилося більше трьох годин, щоби довести свої рефлекси до такого рівня, аби я міг швидко відрізняти атаки під додж і атаки під дефлект і реагувати на них відповідно, але навіть із цим я вважаю, що, окрім усього, моя фінальна спроба загалом була навпрочуд вдала.

Друга фаза одразу починається із силового стрибку, який наносить демедж, якщо стояти поряд, після чого йдуть дві повітряні хвилі, від яких можливо тільки доджити. Далі як пощастить, серед варіантів: ще одна але більш потужна повітряна хвиля, атака-вихор з повітряною віддачею, мега-атака вихор-стрибок і знайомі з першої фази air punches, швидкі замахи та випади, на дефлекті яких і варто ловити цього персонажа. Ніяке читерство тут не пройде - тільки методичне відточування навичок додж-додж-дистанція-дефлект-контратака-додж-дистанція і т.д. Втім, якщо у першій фазі бажано тримати дистанцію, в другій краще крутитися ближче - так можна набагато швидше задоджити і спіймати атаку на дефлект, постійно тримати відстань у другій фазі майже гарантована смерть.

 

Командир Хонглан вибачається за непорозуміння і каже "а, це ти, вибач, не впізнала... ну, дякую за файт, бувай"
Командир Хонглан вибачається за непорозуміння і каже "а, це ти, вибач, не впізнала... ну, дякую за файт, бувай"

Поради:

  1. Мати прокачану гілку здібностей що дає 5 хілок;
  2. Я користуюся довгим мечем, так що максимально, на скільки вистачає очок, вкачати гілку прокачки, яка відповідає за цю зброю, зосередитися на силі та здоров'ї;
  3. Там же мати відкриті здібності блоку, дефлекту і контратаки - це три окремі блоки, кожен із яких має бути розблокованим;
  4. Не забувати, що в грі є магія. Після успішних доджу/дефлекту/атак накоплюються очки магії, кожен спел потребує по різному від 1 до 3 очок. Я використовував вогняний спис (3 очки). Не зволікайте ним користуватися. Плюс під час цього спеллу Учан злітає у повітря, після чого відскакує на відстань, що також зручно, коли ти потрапив у комбо-м'ясорубку і хочеш збільшити дистанцію;
  5. Пам'ятати, що бос здатен скоротити дистанцію СТРІМКО, якщо ви думаєте, що ви достатньо далеко і його замах вас не дістане - він дістане, повірте;
  6. Постійно будьте готові до непередбачуваної атаки, пам'ятайте, що хоча мувсет боса незмінний, поведінкові паттерни хаотичні і атаки міксуються як заманеться.


Загалом запасіться неабияким терпінням і самодисципліною. Насправді це дуже класний бос-файт на скіл, в якому від цього танцю випадів і дефлектів дійсно кайфуєш. Але відсутність вікна для продиху у другій фазі доводить до сказу. Друга фаза помилок майже не пробачає.

Я впевнений, що складність наступних босів буде тільки зростати і вони будуть іще більшими занозами в дупі, але Commander Honglan перший у цьому списку. Хоча цей бос ламає - без нього я не опанував би дефлект і не став би сильнішим. Це бос, після якого починаєш дивитися на гру зовсім по іншому. І я радий, що я його пройшов.

Але другого разу зустрічатися із ним все одно не хотілося б...

Оцініть пост:
4
Коментарі
LLeeepps
LLeeepps (Назарій Семенюк)
02.08.2025, 08:22

Вітаю, додали гру на сайт. Ви не проти, якщо перенесу ваш пост в розділ гайдів до гри? Глобально нічого не зміниться, він і надалі буде у стрічці та у вашому профілі, але також буде підтягуватись на сторінку гри

Reply

Відповісти

CozySoulsliker
CozySoulsliker
02.08.2025, 11:39

Звісно, я і сам спочатку в гайди хотів, але воно не додавало бо гри не було) днями ще один гайд підготую)

Reply

Відповісти

LLeeepps
LLeeepps (Назарій Семенюк)
03.08.2025, 09:50

Чудово, переніс в гайди

Reply

Відповісти