Unbeatable

Почати варто з того, що як затятий гравець у відево-ігри я НЕНАВИДЖУ ритм-ігри. Не тому, що в мене немає музикального слуху, або я не встигаю за ритмом, ні, причина криється у перевантаженні зображення на екрані, через що очі бачать - а руки тиснуть або надто рано, або надто пізно. Цей ліричний відступ веде нас до питання, то навіщо писати про Unbeatable, яка є ритм-грою? А весь секрет криється в одному слові - стиль. Стиль - це відповідь на будь-яке питання.

Стиль - це все в цій грі. Від візуала(так-так, ця гра з т.з. "анімешним" візуалом) до музики, від унікальних(хоча все ще за принципом ритм-ігор) сутичок з ворогами до цікавих колекційних предметів або фотографій що розповідають про минуле героїв. Це суміш яскравого та тоталітарного світу Вбий-Або-Помри(Kill-La-Kill) з унікальним візуалом та ефектами Самітниці Рокерки(Bocchi The Rock).

Так, про що взагалі гра? Гра про альтернативний всесвіт, де музика - заборонена, а ви - чините злочин! Буквально, граючи музику - кидаєте виклик тоталітарній системі, хоч і дуже карикатурній. Разом з друзями головної героїні - ви намагаєтеся відновити право на власне самовираження за допомогою музики, гучної, не ідеальної, бунтівної - проте музики, любителям панк жанру та піджанрів - особливо зайдуть місцеві пісні - це щось!

На цю мить - гра все ще перебуває у розробці та має вийти цього року, проте вже є доволі велика демоверсія, в якій є як невелика частина історії - так і солідний список треків у аркадному режимі! Повертаючись до початку - не дивлячись на ненависть до жанру ритм-ігор, саме цю - я чекаю з нетерпінням аби пройти та насолодитися усім, що вклали розробники!
Звучить прикольно 👍
Відповісти