В окрузі Хоуп, штат Монтана облаштувалась релігійна секта з явним деструктивним характером, ваше завдання - заарештувати лідера.
Гра має рейтинг 18+ - цілком виправдано.
Після вступу і невеличкого навчання гравця випускають для наведення порядку у відкритий світ, що складається з трьох регіонів.
Я направився на південний захід у край ферм, пагорбів і лісів. 2018 рік, середні налаштування на старенькому ПК і дуже приємна картинка.
Моя повага художникам за пейзажі Монтани і програмістам за оптимізацію.
Геймплей тут типовий юбісофтовський: йди куди хочеш, виконуй активності, це у свою чергу підвищує рівень опору сектантам у регіоні і штовхає сюжет уперед.
Початок захоплює: ось блокпост культистів - підірви його у повітря, зупини фургон - звільни полонених, знайди сховок виживальників, вбий скаженого звіра.
А музичний супровід додає азарту.
Ну і звичайно аванпости - ферма, готель, фабрика, літній табір, та інші великі об'єкти, що потребують звільнення від д'явовільних фанатиків.
Йду у лоб - будуть ворожі підкриплення і багато стрілянини.
Тишком-нишком - більше часу, треба планувати і жменьку везіння. Зате грошова винагорода більше.
Накопичувати мільйони не вийде - витрати на кожному шляху. Зброя, обвіси, амуніція, одежа (гра від першого лиця), авто, човни, гелікоптери та літаки з відстійним керуванням.
Дещо можна купити тільки за ігрові (віртуальні) долари, а щось і за срібні зливки. Останні розкидані у невеликій кількості на аванпостах.
Часом сидів на мілині, часом тринькав статки. Іноді доводилося цілеспрямовано полювати заради поповнення гаманця, а риболовля не сподобалась.
Тобто до донату начебто і не штовхають, але враження неприємне.
Другою на звільнення стала східна локація і тут пішла тріщина.
Дуже часто невмілі сценаристи або письменники вдаються до, як їм здається гарного, засобу врятувати тупиковий сюжет - подорожів у часі. Профани, що поробиш...
У Far Cry 5 відсутні стрибки в минуле чи майбутнє , зате є галюциногенний ефект від наркотику сектантів. З його допомогою розробники вирішили наробити логічних дир у полотні історії.
Зрозуміло, що під кайфом людині можна ввижатися, що завгодно, але ж реальність нікуди не дівається. Або у всесвіті гри існують речі з жанру фантастики.
Інтерес покотився донизу, все почало набридати - швиденько пробіг землі Віри і гайнув на північний захід, у долину біля гір.
Краще не стало. Розвиток сюжету не радував, роздратування збільшилося, бажання покінчити із грою зростало експоненційно.
У мою першу гру серії - четверту частину награв чотири години і кинув. Через сеттінг і сюжет: чотири години оповідання тупцювало на місці, в такому випадку для мене, ігри юбісофт перетворюються на нудні грінділки.
Far Cry 5 планку підняв та не високо.
137 гривень за 30 години геймплею, з яких лише третина приносила задоволення - гіркий післясмак.
p.s. А ви знали, що far cry це ідіома? Протилежність, сильна різниця, як небо і земля.
Прикольний огляд, рекомендую 3 частину, вона мабуть найкраща в серїї
Відповісти
Як там справи із сюжетом?
Відповісти
Чудово, сюжет цікавий, багато персонажів з розкішними діалогами і катсценами, першу частину гри (перший острів 17-20годин) я дуже рекомендую 8/10, другий острів менш цікавий (4/10), я його пройшов чисто заради кінцівки.
Відповісти