5

Trine 2: Complete Story - нетипова думка

Trine 2: Complete Story

Титанічну роботу над другою частиною провели розробники з Frozenbyte. 

Trine 2: Complete Story

Графіка просто чудова, не можливо відірвати очі. Видно, що художники дійсно старалися.

Trine 2: Complete Story

А всі інші титанічно обісралися - гнати сцяними лахами!

І кожен наступний скріншот нагадує чому.

Trine 2: Complete Story

Маг тепер не може вбивати ящиками/дошками, і дуже залежить від навколишнього середовища. Респект і повага за це.

Trine 2: Complete Story

Різноманітність? Декілька шляхів? Творчість? Фантазія? Та навіщо, зробимо як в сраному Ori.

Trine 2: Complete Story

Я задовбався помирати, кількість смертей разів в десять вища оригіналу.

Так, іноді були спеціальні смерті, як в анекдоті про двох мисливців і ведмедя.

Trine 2: Complete Story

Розробники постійно заганяють у глухий кут. Роби тільки так і ніяк інакше.

Trine 2: Complete Story

Добре, що хоч зробили безкоштовний респек, а от повідомити забули. До мене дійшло в кінці сюжету (а в першій частини завжди лежала якась каменюка).

Trine 2: Complete Story

Так - стрибки значно кращі, на два ящика запригнути с землі, бо доведеться стрибати, стрибати, стрибати, стрибати...

Так - немає мани, та проблем з нею і не було.

Так - безкоштовне скидання вмінь, а в оригіналі краще.

Перша частина гралася напрочуд безтурботно, наче сама по собі. Тут, в голові постійно питання - що хочуть розробники?

Ти не приймаєш рішеня про шлях вперед, як це буде, може так, а може отак. За тебе все вже вирішили.

Ледве витерпів ці сечі, суцільні борошна. А ще ж гоблін квест...
Суцільне розчарування.

Trine 2: Complete Story
Оцініть пост:
5
Коментарі
Вибір емоджі
MrApple561
MrApple561
11.09.2023, 19:57

не згоден з кожним словом, окрім візуалу :D Графіка і стиль дійсно просто неймовірні у другій частині Мабуть, тому що грав з партнером і тому було набагато більше варіативності і просто смішних моментів Щодо чаклуна - так, кидати на голови ящики він вже не може, проте може засовувати у клітку та скидати у прірву і це просто мастхев для проходження у хардкорному режимі на високій складності, чи без урону чи для якихось ще досягнень😎 Типу зазвичай Джагернаут (здоровезний вогняний орк з двома шаблями) на хардкорі+ високій складності ваншотить вогняною атакою. І єдиний спосіб цього уникнути це заточити у клітку. P.S. цей покидьок - єдиний ворог, який виживає у воді

Reply

Відповісти