Trine Enchanted Edition - платформер для всіх
В мандрівках і битвах ми вже який рік
За давнім артефактом знову йдемо у похід
Для групи авантюристів немає серйозних перепон
Не встоїть перед нами і дракон
Маркетингова стратегія пана MrApple561 дала свої плоди і за 240 гривень чотири гри серії Trine опинились у моїй бібліотеці steam. Йдемо по порядку - встановлена Trine Enchanted Edition і завантажена українська локалізація від Дракону Сходу
Оригінальна гра 2009 року, Enchanted Edition вийшла у 2014, думаю по скріншотам це видно, та око не муляє.
По згубній пустелі, серед древніх руїн
Ідуть, об'єднавшись, злодійка, маг та воїн
Нехай погань побачить їх у кошмарних снах
Втрапить супостата швах
Сам процес - іти вперед, долаючи перешкоди різноманітними методами. Керуємо, по черзі (соло режим) трьома героями - злодійкою, магом і воїном. Мій фаворит - маг зі створенням ящиків, дощок та телекінезом. Варіантів застосування його вмінь просто безліч (навіть серфінг) і це весело. Злодійка та воїн були в ар'єргарді, вилазили коли ліньки було будувати чи перли вороги. Друге вміння товстяка взагалі не зрозумів. Битв з босами мало, вони нескладні і на премію "Розірваний стул року" не претендують.
У печері та на горі, серед дорожніх перехресть
Шукачам пригод завжди знайдеться квест
З усякою нечистю коротка розмова
Трах! Бах! І на дрова...
Гра має розмірений темп, даючи насолодитися місцевою фізикою. Та 12 з 10 не отримає. Було три момента запалювання сопла.
Про перший я писав тут
Другий схожий на перший - ряд платформ що опускаються під вагою персонажа. І бляха-муха іноді вдвалося стрибати по ним, аж поки герой не заклякав на мить, втрачаючи дорогоцінний час. Не знаю, щоб я робив без мага з його будівельними лісами.
Третій підпал відбувся на останньому рівні - квінтесенції платформінгу у грі + обмеження часу. Та й воїн, при лупцюванні супостатів на платформах, норовив стрибнути униз.
А ще, дивлячись як взаємодіють предмети і механізми постійно згадував нінтендобоїв з їх "такої фізіки як у зельді більше ніде немає". Так немає, на nintendo.
Загалом, гра чудова, хочете - стрибаєте, не хочете - не стрибаєте (ну майже). Ціна зі знижкою дуже демократична, і навіть такий ненависник платформерів як я, каже - беріть.
Ну що ж, почнемо знову смертельний марафон
Пекельна лава не завада, скелети не заслон
Були вже скрізь - на річковому дні, у замках та лісах
До цілі нашої проб'ємо шлях!
🤣🤣🤣🤣 Все, вже крадуть в мене контент))) Так, останній рівень максимально напружений, від того і цікавий) Для отримання досягнення "Better Than Developers" довелося проходити його на високій складності без жодної смерті - ото була розвага не два вечори поспіль 😅😅 Радий, що сподобалося - друга частина ще краща)
Відповісти
А що за кам'яні вівтарі у другій частині?
Відповісти
Не знаю про що йдеться) Зі скріном було б зрозуміліше)
Відповісти
А таке питання: граєш на клаво-миші чи на геймпаді? Особисто я проходив геймпадом і майже не було проблем зі стрибками (щонайменше персонаж не заклякав на секунду)
Відповісти
Спочатку був геймпад та закортіло налаштувати гучність - "в цьому меню працює тільки мишка", а вона не реагує, alt+f4, зайшов з мишкою, так і залишив. І поглядаючи назад, не знаю як би творив оті усі фокуси на геймпаді, позиціювання однозначно краще у хвостатої.
Відповісти
Атмосферний огляд💫
Відповісти