Пам'ятаєте FPS Creator?
Десь у році 2013-2014 мені трапилось відео про цей движок. Він був дуже простий і понятний, адже май великий набір готових моделів, текстур, предметів та був дуже гнучкий в користуванні. Особисто я створював декілька ігр в про Другу світову війну та про зомбі апокаліпсис, адже окрім стандартних наборів можна було скачати набори текстур та моделей від спільноти. На той момент у свої 10-11 років я відчував себе справжнім розробником ігр, хоча вся гра проходилась за 10-20 хвилин, ШІ ворогів був на рівні амеби, але саме відчуття що ти граєш у справжній шутер який ти створив своїми руками просто зривало дах!. Цікаво дізнатись чи хтось пам'ятає цей двигун та може хтось знайде на своїх винтах старі ігри які він робив свого часу. Та може навіть вийде відродити розробку ігор на цьому двигуні та створити "шедевр" спільними зусиллями. Надайте фідбек в коментарях
Перший раз бачу його) Я пам'ятаю тільки бум популярності всратих хорорів, створених на Unity років 11 тому.
Відповісти
Ну FPS Creator також дає пожливість робити хоррори, але все ж таки був відомий саме через шутери, навіть досі на ньому роблять ігри які є навіть у Steam, тому і хочу спробувати також зробити щось на ньому в дусі старої школи
Відповісти
Я колись в Spore в DLC про космос створював свої місії, було кайфово. Там можна було змінювати ландшафт, додавати якісь будівлі/декорації, а також створювати лінійку завдань у квесті, діалоги, додаткові умови для виконання квесту. Шкода, що тоді на піратці грав (як і всі у ті часи), та не міг поділитися рівнями в онлайн, але друзям які приходили до мене давав пройти, їм ніби подобалось😅
Відповісти
Спор була на 2 корпуси попереду свого часу і на жаль інтернет ще був не достатньо розвинений для неї :( Я хоч і грав на ліцензії (хз як я виципив той диск на ринку за 20 гривень), але завантажити модельки інших гравців, не кажучи вже про місії в Galactic Adventures, було ну дуууже довго і не завжди успішно( До речі про Spore є класне відео на ютубі - щось по типу "ми грали у Spore" неправильно. Просто топчик👍
Відповісти
Погоджуюсь, Spore була супер крутою, я награв годин 200-300 напевно. До речі, помічаю що зараз у відео часто хейтять стадію племені та міст, але мені вони дуже подобались. Так, вони короткі та механіки в них не дуже глибокі, але вони й не встигають особливо набриднути. + цікаво зробити свої будівлі, а потім бачити як вони зʼявляються в колоніях на інших планетах в космічному етапі. Взагалі у грі дуже багато таких крутих фішок та механік, шкода що вона не стала дуже популярною.
Відповісти
Етап міста взагалі в мене другий у рейтингу після космосу :D Я коли почув, що він комусь не сподобася, то подумав що то хворі люди XD Мені здається, якби Spore перевидали зараз з трішки кращою графікою, живими серверами і реально працюючою споропедією, то вона б взлетіла 🤩 Але то лише мрії(
Відповісти