⚡️Журналіст Bloomberg Джейсон Шрайєр поділився подробицями про AAA-"виживач" з кодовою назвою Odyssey
❗️Розробка гри вже тривала більше шести років. Ідею її створення запропонував ветеран компанії Крейг Амаї, який працював над World of Warcraft. За його задумом, гра повинна була стати аналогом Minecraft і Rust, але "більш відполірованим".
❗️Blizzard вклала великі гроші в Odyssey. Компанія зібрала для розробки гри команду із понад 100 осіб.Odyssey мала стати першою за довгий час великою грою Blizzard по новій франшизі. Після скасування її розробки майбутнє таких проектів залишається невідомим.
❗️Розробка Odyssey проходила невдало через технічні проблеми, у тому числі пов'язані з рушієм гри. Прототип гри створили на Unreal Engine, але згодом керівники Blizzard вирішили відмовитися від нього. Рушій змінили, оскільки він не відповідав амбітним планам компанії щодо створення величезних мап, на яких одночасно могли б перебувати до 100 гравців.
❗️Незважаючи на труднощі, рання версія Odyssey виявилася досить вдалою. Люди, які тестували її, позитивно відгукувалися про білд.
Однак до релізу залишалися б ще роки. Blizzard збиралася розширити команду, сподіваючись на можливий запуск франшизи у 2026 році, але розробники вважали навіть ці терміни дуже оптимістичними.
❗️У результаті Blizzard скасувала проєкт. У компанії дійшли висновку, що рушій Synapse не готовий до виробництва.
Взяв у Ігрова Редакція