4

Hearts of Iron 4 - 8 років

Сьогодні одній з моїх найулюбленіших ігор, Hearts of Iron 4 виповнюється 8 років. І тому я би хотів трошки поговорити на тему того, чому ця гра набирає популярність і по сьогодні і також про те, чому ця гра надовго затягує мене час від часу. 

1717685821002-metykach-664b33a41f6a9302bba997a3

Коротка історія 

Як ви вже могли зрозуміти, ця гра вийшла 6 червня 2016 року, за місяць після не менш популярної (на релізі) гри Stellaris.  

На релізі гра зібрала онлайн у  41 тисячу гравців, що є дуже непоганим результатом як на мене.  

Піковий онлайн з часом тільки зростав, як і популярність самої гри, що, не є дивним для стратегій, бо найбільше, що цінують гравці цього жанру – це геймплей і можливість відіграти безліч сценаріїв у сетингу другої світової війни. 

Особливості геймплею 

Тут я буду писати про механіки тільки базової гри без ДЛС, про них я говоритиму пізніше. 

Першою особливістю є національні фокуси. Це механіка, яка дозволяє вибрати фокус на найближчі дні чи тижні, після виконання яких країна отримує нагороди або навпаки, проблеми. Це можна назвати основною рушійною силою вашого власного сценарію. Варто зазначити, що деякі гравці вважають цю механіку просто таким собі пожирачем часу для того щоб збільшити час гри і заповнити порожні моменти під час гри вискакуванням вікна з назвою «Національний фокус завершено». 

1717685929515-metykach-664b33a41f6a9302bba997a3

Другим моментом можна відмітити дизайнер дивізій. Ви хотіли колись створити дивізію де були б поміщені усі роди військ? Будь ласка, все у ваших руках (але для початку непогано було б набрати трохи армійського досвіду). Можливостей для експериментів купа і ще трошки.  

1717685952117-metykach-664b33a41f6a9302bba997a3

Третя особливість – це конструктор техніки. Тут майже все те саме що й в дизайні дивізій, але замість військових одиниць тут можна зліпити танки, які можна переробити у САУ чи мобільне ППО, кораблі та літаки.  

1717685972151-metykach-664b33a41f6a9302bba997a3

Також варто звернути увагу на такі механіки як: торгівля, логістика, виробництво та будівництво. У цій грі вони реалізовані дуже якісно. 

ДЛС 

Це один з чинників, чому ця гра досі набирає популярність. Paradox Interactive майже для кожної своєї гри випускають десятки ДЛС і Hearts of Iron 4 не є виключенням.  

Більшість з них це просто пакети нової музики (що для мене не цікаво, бо у стратегії я граю без звуку) або моделей техніки. Але є кілька ДЛС про котрі я хотів би трохи зупинитися. 

Together for victory це велике доповнення, яке додало можливість керувати маріонетками у обличчі підкорених країн. Сумно, звісно, що для того аби отримати доступ до такої потрібної механіки треба платити, але хоча б ця механіка є (+ в карму Paradox за те, що вони недавно безплатно роздавали це доповнення). Також це доповнення трохи змінило вже існуючі механіки типу звітів про битви чи ленд-ліз. 

1717686072404-metykach-664b33a41f6a9302bba997a3

La Résіstance – ще одне ДЛС з новою механікою у вигляді розвідки. У цьому доповненні є можливість засилати агентів у різні країни з різними цілями, такими як крадіжка інформації чи пропаганда ідеології, тощо. Знову, сумно, що це треба доплачувати майже 500 гривень, поки сама гра зараз коштує 1200 гривень. 

1717686084957-metykach-664b33a41f6a9302bba997a3

Ком’юніті та моди 

Моди це одне з найкращих речей які могли статися з цією грою. Тисячі модів які мають різні сетинги. Чи то відтворення першої світової чи то війна між фракціями у всесвіті Fallout та Metro. А розібратися як самому розробляти моди можна досить швидко завдяки туторіалам на ютубі, а якщо їх недостатньо, можна заглянути до сторінки вікі цієї гри. Є навіть моди які додають кольорові фотографії та кольорові кнопки для керування у гру. Можливостей безліч. Ком’юніті цієї гри це одне з найбільших її досягнень. Особисто я вже не пам’ятаю коли востаннє грав у цю гру без модів, бо зараз вони є невід’ємною її частиною. І саме моди змушують мене час від часу пропадати у цій грі, бо вони тут просто шикарні. 

У підсумку хотів би сказати що для мене особисто це дуже важлива гра, здебільшого через те що першою грою, яку я купив була саме Hearts of Iron 4.  

У мене не дуже великий досвід у іграх, тому я можу десь помилитися, якщо щось таке є, можете виправити мене у коментарях)

Оцініть пост:
4
Коментарі
Вибір емоджі
Vlados
Vlados
06.06.2024, 18:57

Цікавий міні-розбір гри, конструктор техніки досить цікава механіка)

Reply

Відповісти

MrApple561
MrApple561
06.06.2024, 21:30

Прочитав "4-8 років" і думаю такий: Це стільки проходити, чи це такі вікові обмеження?🤣🤣🤣

Reply

Відповісти