Elden Ring - патч 1.14, коротко
Вчора вийшов патч до Elden Ring, на який чекало багато гравців, у тому числі і я. Основні зміни стосуються фінального босу доповнення та ребалансування багатьох видів зброї.
Повну інформацію про патч знайдете тут, а далі про основне:
Обіцяний Консорт Радан:
- Змінено патерн атак на початку бою - гравці кажуть, що тепер є більше часу на використання бафів, призова духів та використання розхідників;
- Зменшена шкода деяких атак - як звичайна, так і по витривалості. Таким чином блокувати атаки стало суттєво простіше;
- Покращена видимість при деяких атаках - це має запобігти плавленню очей у другій фазі;
- Зменшений радіус деяких атак, що виконуються не зброєю;
PvP:
- Зменшені шкода від списів при використанні у стійці, шкода від клинків зі зворотнім хватом, шкода від пати;
- Атаки багатозарядного арбалету та навички "Розкид" більше не викликають анімації хедшоту на інших гравцях;
- Зменшено шкоду навички "Розкид";
Загальні зміни балансу:
- Збільшена швидкість першої незарядженої атаки наступних класів зброї: кинджали; метальні кинджали; прямі, дворучні, колосальні, великі для випадів, вигнуті та парні мечі; катани та великі катани; сокири; булави; великі списи; алебарди; коси; батоги; бойові мистецтва; кігті звірів;
- Зменшені або повністю прибрані пенальті за відміну комбо атак чи зміну руки під час комбо атак для великих катан та бойових мистецтв;
- Колосальні мечі - збільшене переміщення при атаці та збільшена швидкість першої легкої атаки;
- Метальні кинджали - збільшений радіус атаки;
- Деякі малі та середні щити - збільшений бонус блоку та процент блоку фізичної шкоди;
Навички зброї або попіл війни:
- У багатьох навичок з доповнення Shedow of the Erdtree збільшена шкода, підвищена шкода по балансу, підвищена швидкість атаки та інші балансування;
Чари
- Парні луни Реллани - збільшений радіус першої та другої атаки. Зменшена відстань відштовхування другої атаки;
Молитви
- Аспект горнила: Шипи - збільшені шкода та шкода по витривалості, змінена поведінка хітбоксів;
- Аспект горнила: Цвітіння - збільшені швидкість атаки та розмір хітбоксів, зменшений час відновлення;
- Пір'я божественного птаха - зменшена мінімальна затримка між послідовними ударами, збільшений радіус;
- Лютий клинок Ансбаха - збільшені шкода по балансу та відстань відштовхування ворогів, зменшено час перед перекатом;
- Полум'я безумства Мідри - збільшені швидкість атаки та радіус накопичення статусу "Безумство", зменшено накопичення статусу "Безумство";
- Вогняна блискавка Бейла - збільшена шкода;
Багато багфіксів та невеликі покращення продуктивності
Як на мене, патч вийшов прям здоровезним і грати має стати трішки цікавіше - особливо з прискоренням колосальних мечів. Ну а нерф фінального боса тільки на краще, бо він був прям поламаний.
Ваш пост перший по запитах типу "Elden Ring патч 1.14", навіть з пошуку було кілька переходів, гарно пишете пости 👍
Відповісти
Вмію, можу, практикую😎😎😎
Відповісти