Overlord - гайд як бути поганцем
Нещодавно тут вийшла стаття "Топ ігор для слабих ПК" і звісно більшість з приведеного було чимось старим та ностальгічним. Так, на хвилі цієї ностальгії я переглянув свою бібліотеку Steam, вирішив що трішки відкладу чергове проходження TES IV: Oblivion і натомість заскочу настільки далеко у дитячі спогади, наскільки ще не ступала нога людини :D
Щось типу сюжету ¯\_(ツ)_/¯
Суть гри начебто у тому, аби відіграти роль злого володаря, який намагається повернути свою владу. Ключові слова тут "начебто" і "відіграти" (у кінці нас чекає неймовірний твіст).
Але чомусь усі, УСІ, квести починаються з того, що ми комусь допомагаємо. Напіврослики напали на ферму? Злий володар їх вижене!
Напіврослики вкрали вашу їжу? Злий володар розшибеться, але поверне її вам!
І нам начеб-то дають вибір зробити щось погане, але він капець який не очевидний. В дитинстві ми з братом так і не здогадалися як зробити "неправильний" вибір і залишити їжу собі чи знищити ельфіську расу (вгадайте, який з цих вчинків дає більше очків "спотвореності" :D )
Наступним пунктом нашого плану є порятунок міста від чуми. Так жеш усі злі імператори роблять ¯\_(ツ)_/¯
Ну а далі ми мабуть... А, точно! Врятуємо від прокляття ельфійський ліс? Так, так. Це дуже лише діло. Ухххх, який я злий Overlord!
Не зрозумійте невірно, тут є можливість зробити все по-злодійськи - та хоч просто вбивай кожного зустрічного, - просо це ні на що не впливає і зробити "правильно" все одно легше (ех, от би у реальному житті так :D)
Але за що я не пробачу цій грі, так це за просто супер-мега неочевидний вибір між цією жрицею спокуси і її більш порядною сестрою. Стою собі такий і думаю: "Ну поки вони балакають відкрию двері, все одно потім через них "награбоване" тягти". Ага, ага...
Виявляється що відкриття цих дверей є вибором на користь Рози. Вона також гарна, підсилює найважливіших посіпак, залишається вірною у найважливіший момент, але ну камон :D
На просторах інтернету я таки побачив, що є більше можливостей для скоєння зла, але знову ж таки. Якщо це справді гра про лихого лиходія, то це все має бути більш очевидним
🎮А як грати?
Якщо чесно, то найбільша родзинка цієї гри це саме ігровий процес. Прикол у тому, що ви не робите все самотужки (або робите і програєте), а керуєте натовпом посіпак (на скріні приблизно 300 з них стрибають у котел щоб переплавитись у мою нову сокиру). І це зовсім не як у стратегіях, де обираєш юнітів і відправляєш на завдання. Тут все трішки цікавіше, а разом з тим і калічніше :D
Ти просто використовуючи правий стік керуєш безпосередньо цим натовпом: відправляєш в атаку, змушуєш підіймати предмети, перетаскувати речі і таке інше. Найцікавіше це саме підбирання зброї і обладунків. Коричневі посіпаки реально надягають обладунки, які фермери просто так зберігають у скринях за своїми домами ¯\_(ツ)_/¯, і ходять з ними аж до самої смерті. Це реально круто, особливо з унікальними обладунками босів. Інші посіпаки також підіймають речі, але на жаль не вдягають їх :(
Так, а ще вони п'ють пиво і десь через 10 секунд починають сцяти 🤦♀️
Світ, боси і все інше 🐍
Тут розробники постарались. Багато різних ворогів, різних ситуацій і зазвичай різні способи їх вирішення. Але є одна річ, яку я ніяк не можу збагнути
Хто з розрабів перечитався дюни і вирішив додати цих піщаних тварюк. А, ну і друга річ - хто це затвердив. Це просто капець. Я втратив через конкретно цей екземпляр більше посіпак, ніж через будь-якого з босів :(
Ну а далі я просто додам скріни декількох ворогів щоб було зрозуміло що вони тут різні :D
Босфайт з культом Червоної Шапочки
Рандомний сукуб, на якого(яку?) в мене в дитинстві був краш (десь дня три)
Здоровезний чувирло у обладунках
Водний змій. Як піщаний, тільки менш бісячий легше вбити
Фінальний бос нищить моїх посіпак навіть не спітнівши
Я нищу фінального боса нормально так спітнівши :D
Гномський бульдозер, який мені довелося самотужки довбити 5 хвилин бо мої посіпаки повиздихали :(
Посіпаки тащать апгрейд мани назад у вежу
ANYWAY... Типу підсумок
Я намагався не дуже душнити, ле не вийшло ¯\_(ツ)_/¯
Гра прикольна, ігровий процес супер-незвичний і цікавий, навіть по сьогоднішнім міркам
Ігролад звісно трішки застарів, але не так як здається по скрінах :D
Як на мене, цю гру треба зацінити хоча б через її унікальний ігровий процес, цікавих персонажів (забув про них сказати, сорян) і немаленьку кількість секретів. Наприклад, я все ще не знаю що буде, якщо робити тільки погані речі
Повне проходження в мене зайняло всього 8 годин (з урахуванням того що я пилососив все що бачив як тільки міг), тож це максимум розвага на 3-4 вечори. Приємної гри🎮
Бля, пам'ятаю як грав чи то у другу?, чи то у щось інше зовсім. Але саме із "Оверлорд" 'ом у мене асоціюється система: "поганця і добродія."
Відповісти
Ну схожа система ще є у Fable(перше що згадалося з дитинства), і там вибори більш очевидні і це реально впливає на кінцівку Але Fable не побудована повністю навколо цього, на відміну від Overlord
Відповісти