Ship of Fools - коротенький(або як піде) огляд корабельного рогалика ⚓
Вже давненько я не робив постів про класні кооперативні ігри (останній був аж у червні). І це не тому що вони в мене закінчилися, а тому що очі розбігаються XD
Але зо два тижні тому запустивши на пару з дружиною цю іграшку, вибір було зроблено. Тож до вашої уваги - огляд на Ship of Fools
Ship of Fools - це кооперативний рогалик до двох гравців, суть якого полягає у подоланні моря і битвах з різними чудовиськами з метою відновити баланс головного маяку. В процесі досягнення мети ми будемо зустрічати нових друзів, відкривати можливості підсилення себе та кораблів, але і моря ставатимуть небезпечнішими
Підняти вітрила! ⛵
*жарт - жодних вітрил, як і вітрильників у грі не має
Спочатку трішки про ігровий процес, а потім про мою оцінку 😊
І ігровий процес тут не дуже заморочений. Після невеличкого навчання, де нас вводять у курс справ на Великому Маяку та показують нам ази корабельної майстерності, гра відпускає нас у вільне плавання🌊
*обережно - починаються спойлери. Гортайте до моєї оцінки щоб (майже) їх уникнути
І власне це все що залишається робити:
- Купуєш апгрейди - базові речі як то стартовий капітал та максимальна міцність корабля;
- Розблоковуєш нові плюшки - нові артефакти, прикраси та снаряди. Це сама суть, тож пізніше детальніше;
- Обираєш персонажа - їх не те щоб багато, розблокуються поступово, але майже кожен виявився цікавим і в певній мірі корисним;
- Обираєш гармати- їх усього 5, розблокуються поступово. Кожна стріляє унікальним чином: одним снарядом, двома, у розкид, заряджено чи автоматично. На кораблі має бути 2 будь-які пушки;
- Обираєш корабель - їх усього лише 4, також розблокуються поступово. Кожний зі своїм стартовим снарядом та артефактом, обмеженнями по здоров'ю, щитам та максимальній кількості артефактів;
- Відпливаєш - після чого треба пройти три локації, в кінці кожної є по одному босу, а після ще один - головний бос 👁️. Також після босів локацій є острова сирен, на яких доступні переробка, дублювання та магазин(саме у такій послідовності);
Кожен забіг унікальний і унікальність починається з мапи. Тут все зрозуміло: починаєш зліва, закінчуєш справа, на шляху трапляються різні приємні та не дуже речі: магазини, рівні з винагородами, слоти (там де гральні кубики) і деякі інші цікаві речі.
Проте не все так просто:
- Нема шляху назад - як видно на скріні, обрати можна лише одну з трьох ділянок. Тож маршрут треба будувати вдумливо, щоб не пропустити бажані речі;
- Насувається шторм - справа є лічильник, який показує через скільки ходів (чи пливів😅 ну типу бо ми пливемо... чи морям таки ходять...) фіолетова зона (власне шторм) розшириться. Шторм це буквально бос локації і всієї гри, а отже замість магазину, який там був минулого ходу, почнеться босфайт;
- Чудовиська - на не сірих ділянках майже завжди є вороги, які намагаються потопити наш корабель. Іноді вони дуже прості, іноді майже неможливі;
Повторити зліва-направо три рази, а потім ще одного боса 👁️ - і ось вона перемога...
Чи ні? Про це пізніше...
Сама суть - нові плюшки💍
І щоб здолати чудовиськ, а тим паче босів нам знадобляться підсилення(або навіть модифікатори) - їх тут три види:
- Прикраси - надягаються на персонажа у необмеженій кількості, можуть бути дублікати. Бонуси та штрафи завжди сумуються;
- Артефакти - встановлюються на кораблі і максимальна кількість залежить від корабля та поточного рівня прокачки. Бонуси також сумуються;
- Боєприпаси - тут прям багато різних видів боєприпасів зі своїми унікальними особливостями. Проте більшість з них відверто погані чи максимум посередні;
Ну і думаю кожен більш-менш досвідчений гравець у рогалики зрозумів, що основний прикол це саме прикраси і той факт, що їх може бути необмежена кількість, ще й дублікати можливі🤩
Для прикладу - Велика Іграшка. Штраф просто жахливий - зменшене завантаження гармати при перезаряджанні, ще й уповільнені снаряди. Але! Це тільки при заряджанні
А якщо зарядить хтось інший? Ну то тримай тіки бонуси! І зібравши таких 4 штуки у себе в інвентарі гравець, що стріляє, отримає снаряд у П'ЯТЬ! разів більший і наноситиме у П'ЯТЬ! разів більше шкоди. Чому п'ять? бо тут все мультиплікативно!
Ну і щоб не тільки на словах - ось буквально скрін снаряду ДО(зліва згори) того як його зарядили та ПІСЛЯ. І зі звичайними снарядами такий розмір це просто весело, але не дуже ефективно: ти не тільки частіше влучаєш у ворогів, а й у перешкоди також. От коли стає реально круто, це коли снаряд ще й проходить крізь ворогів, як власне пила на скріні
У такому випадку прості вороги сипляться просто пачками, а боси, без жартів, відлітають з одного удару🤜💀
І таких взаємодій тут безліч!
Хочеш "білд" скляної гармати - тримай прикрасу що додає 3 од. шкоди за кожну пробоїну у кораблі
Хочеш критувати кожним пострілом - тримай гармату, у якій можна зарядити всю обойму і прикрасу на гарантований кріт з першого чи останнього пострілу
Не хочеш паритися про перезаряджання - додай до попереднього прикрасу, що перезаряджає всі гармати при критичному попаданні. А вони ВСІ критичні😈😈😈
Коротше про круті і навіть трішки божевільні комбінації прикрас можна розказувати довго. Додати до цього різні види боєприпасів(з ефектами, вибухами, що пролітають наскрізь, що відскокують) і підсилення від артефактів і ваш потенціал може бути просто невичерпним
А ми ще не допливли? 🏁
Пам'ятаєте про фінального боса 👁️, який іде одразу після боса третьої локації? Ну так от - перемогти його потрібно щонайменше 15 разів. Це тільки щоб розблокувати весь контент. А для додаткових досягнень треба це зробити ще рази 4 щонайменше
"Чому так?" - спитаєте ви. Ну тому що аби відновити баланс Великого Маяка необхідно розблокувати всі 15 його рівнів
А кожний наступний рівень стає доступним до розблокування (навіть не розблокованим, тільки доступним) після перемоги над фінальним босом 👁️на поточному рівні маяка
Ну а щоб саме розблокувати новий рівень, потрібно витратити 10 щупалець. Це типу уламки доброго-добра, які ми збираємо впродовж подорожей, а найбільше за перемоги над босами.
Кожен рівень маяка при цьому розблоковує щось корисне: гармату, персонажа, артефакт, прикраси. Але і має свій дебаф. І вони доволі різноманітні: від банальних "вороги мають більше здоров'я" до "вороги наносять більше шкоди"... Мда, не дуже різноманітно
Додам що за одне проходження вдається отримати десь 10-15 щупалець. Це не дуже багато і ледь вистачить на 2 апгрейди. Але після перемоги над фінальним босом 👁️ можна запустити нескінченний режим. Це щось типу Нової гри+: вороги сильніші, але також отримуєш більше винагород
Проте починає з'являтися відчуття "це ж було вже -_-"
То чи сподобалося мені?
Так, і дуже! Нам з дружиною так сподобалося, що ми награли за два тижні 40 годин і пограємо ще трішки. Ну і я впевнений, що ще не раз повернемося до цієї гри 🎮
Різномаїття можливостей, гарно продуманий кооперативний момент (що деякі ефекти прикрас працюють коли заряджаєш, а інші коли стріляєш), динамічність і складність сутичок, приємний візуал та аудіо - все це дійсно додає бонусів грі
А відчуття коди виходить реально вдалий забіг (як на відео вище) - ну просто не передати. Відчуваєш себе всемогутнім 💪
Але є і проблеми, про які я зараз скажу:
- Дебафи від маяку - на 15-му рівні чудовиська стають надто жирними і їх надто багато. Це не весело;
- Суперечливі моменти - деяких ворогів необхідно відштовхнути від корабля і перервати атаку за допомогою комбо атак веслом. Але це комбо іноді переривається і ворог не відштовхнутий і ви отримуєте шкоду;
- Відбивання веслом - снаряди ворогів можна відбити веслом. Але якщо ви стоїте на нижній сходці, а снаряд летить на верхню, то ви його не відіб'єте. І пофігу що радіусу вистачає і весло вище сходинок;
- Вороги з останнього рівня - на певному рівні маяка вони можуть появлятися на усіх інших рівнях. Вони жирні. Домножте на перший пункт і це просто капець. В них буквально здоров'я більше ніж у босів;
- Одноманітність - гарний рогалик завжди про (майже)нескінченну реіграбельність. Але у цій грі вона дуже кінцева і кінець їй десь на 40-ка годинах. Грати все ще буває весело, але тільки якщо пощастить з початковими прикрасами та першим рівнем;
- Ідеї, до яких не додумались - прикраси чи артефакти на швидкість руху персонажів, артефакт щоб проходити 2 клітинки за хід, можливість появи артефактів з кораблів у забігах на інших кораблях і ще багато чого. Навіть невелике прискорення швидкості руху просто нівелювало перші 3 проблеми;
Енівей
Гра мені дійсно сподобалася, а дружина взагалі в захваті. Ship of Fools 100% вартує своїх грошей і щонайменше 20 годин класного ігрового процесу з другом/подругою/партнером чи партнеркою вам гарантовані!
Я рекомендую і насмілюсь сказати, що це гідний супротивник до Overcooked
Вийшло не коротенько XDXDXDXDXD
Відповісти
Зате цікаво) Пограв би, як би мав зараз на чому, рогалики дуже люблю, а гра виглядає як щось свіже у цьому жанрі 🙃 PS: потрібно вже вам доступ в редактор ігор видати, була б купа цікавих кооп ігор на сайті) Ну і Creeper World, куди ж без нього 😁
Відповісти
Азазаза Більше кріперу богу кріперу XD
Відповісти
По запиту "Огляд Ship of fools" ваш пост також перший, до речі 🎉
Відповісти