Discord запроваджує рекламні інтеграції
Discord — відома платформа, що поєднує у собі функції соціальної мережі та месенджера, завдяки чому стала невід'ємною частиною життя геймерів протягом багатьох років. Довгий час сервіс фінансувався за рахунок підписки Nitro, але тепер з'являється ініціатива щодо впровадження рекламних можливостей, як повідомляють ЗМІ.
Згідно з інформацією The Wall Street Journal:
- Нещодавно в Discord проводили тести "Спонсорських квестів" — спеціальних активностей, під час яких користувачам потрібно було виконувати певні завдання в іграх, транслюючи свою гру друзям через Discord. На спонсорські квести надавались відповідні нагороди у грі.
- За інформацією WSJ, "Спонсорські квести" стануть невід'ємною частиною платформи та будуть відображатися в лівому нижньому куті програми.
- Рекламні блоки будуть враховувати географічне розташування, вік та інтереси користувачів.
- Користувачі зможуть вимкнути рекламу у налаштуваннях.
- Оновлення стануть доступними ще цього тижня.
За словами WSJ, Discord планує залучити більше десятка осіб для продажу реклами на платформі. У коментарях для інших видавців представники Discord підтвердили достовірність інформації від WSJ.
Керівник Discord, Джейсон Сітрон (Jason Citron), публічно виступав проти спрямованої реклами, подібної до тієї, яку використовують інші соціальні мережі — вони часто сканують дані користувачів та порушують їхню приватність:
"Ми [у Discord] віримо, що дані користувачів належать самим користувачам, вони повинні відчувати себе захищеними під час спілкування один з одним і мають знати, що їхні дані не будуть використовуватися проти них у неприйнятний спосіб.
Ми дуже серйозно ставимося до питань приватності. Ми не скануємо повідомлення користувачів. Ми їх не читаємо. Однак Discord не використовує сквозне шифрування. Отже, якщо ви порушите правила спільноти, ми зможемо провести розслідування."
Хоча "Спонсорські квести" формально не є спрямованою рекламою у звичайному розумінні, так як у інших соціальних мережах — очевидно, всі квести розміщуються за згодою Discord, а не просто обирають цільову аудиторію на підставі параметрів рекламодавців, які пропонують різноманітні товари.
Однак ці квести призводять Discord ближче до тонкої межі, від якої раніше відмовлявся сам Сітрон, що викликає незадоволення у деяких користувачів.
Я трішки офігів, побачивши сьогодні "лутбокси" у дискорді А тут ще й реклама... Зрозуміло, що фінансування потрібно кожній платформі і це не найгірші варіанти, але все одно трішки сумно. Особисто мені дискорд подобався саме за лаконічність та відсутність "мусору"
Відповісти
Ну, у капіталістичному світі живемо, тому отримуємо такі "плюшки")
Відповісти