Cronos: The New Dawn
Стильний сурвайвал-горор про ковідну рефлексію для поціновувачів жанру.

Сетинг гри — комуністична Польща, і це найбільший плюс усього проєкту. Простори виглядають дуже автентично і знайомо для українського геймера. Не раз я ловив себе на думці: «От би сталкер виглядав так». Панельки, радянська різдвяна атмосфера, лікарні, заводи — все це буквально моє дитинство.
Головна героїня
Під час дослідження таких шикарних локацій головна героїня — Мандрівниця у нетиповому скафандрі — вбиває біомасу мутантів, які з'явилися через Злам, та «екстрагує сутності для їх піднесення».
Лор та сюжет
Якщо ви нічого не зрозуміли — це нормально.
- Лор та сюжет гри філософський, з підтекстами, розкривається повільно.
- Не сказав би, що він мене зачепив, але поданий стильно: через катсцени та оточення.
- Загалом сюжет досить стандартний та передбачуваний, існує радше на фоні, хоч розробники й намагаються його закрутити.
Геймплей і прогресія
- Зброя цікава та імпактна.
- Мувмент персонажа інертний.
- Прогресія впливає на поведінку на полі бою.
- Арени та бойові енкаунтери варіюються: від супер креативних до посередніх, але відверто поганих секцій немає.
Проблеми
Найбільша проблема гри — нестача контенту.
На ~12 годин проходження: 5.5 типів ворогів, 1 мінібос, 2 боси.
Блубери намагаються приховати репетативність механікою поглинання ворогів і варіаціями мінібосів, але близько 4 годин із 8 відчуваються «наваленими».
Також помітні:
- недополіровані катсцени,
- філлерні безідейні рівні,
- обрізана секція втечі з церкви.
Видно обмежений бюджет, але розробники намагалися «витягнути» його: розмазували реалізований контент тонким шаром і підкидали цікавинки де могли, а не просто копіпастили.
Висновок
З кожною грою Блубери прогресують у геймплеї та левел-дизайні, але все ще мають проблеми з пейсінгом та кілограмами макулатури (записок).
Втім, вектор розвитку — правильний.

Дякую. У вішлісті лежить. Не скажу, що це моя наступна запланована покупка, але проєкт цікавий і бажання зануритися в нього викликає.
Відповісти