3

FBC: Firebreak: 🤔 Ну таке...

Ми з друзями пройшли гру за одну довгу 8-годинну сесію і більше не плануємо повертатися, хоча є ще незакінчена прокачка. Кооперативний шутер на трьох, зроблений з любов'ю та душею ❤️, але з купою дрібних та глобальних проблем 👾 тут і там, які змазують враження.

Ви і два ваших друга-ремісники відправляєтесь у Федеральне Бюро Контролю із гри Control 🏢, щоб знищити аномалії. Всього у грі 5 аномалій і 5 місій з унікальними геймплейними механіками та локаціями, але без сюжету взагалі 🤷.

Ви не можете пройти всю місію одразу, бо вона розбита на 3 етапи. Вам треба пройти етап 1️⃣, перезапустити і пройти етап 1️⃣,2️⃣, перезапустити і пройти етап 1️⃣,2️⃣,3️⃣, перезапустити і пройти етап 1️⃣,2️⃣,3️⃣ із модифікатором складності. Репетативно 🔄.

Прокачка не приносить задоволення 😒. Є 3 класи, кожний прогресує лінійно, і єдиною варіацією є перки, пушки та гранати. Великого впливу перків на геймплей ми не помітили, бо не вкачали їх на максимум. А зброя... 🔫

Базові стволи погані, ними неприємно користуватися, майже немає імпакту. І перші дві години ви, можна сказати, залочені на стандартному револьвері. Це дає хибне враження, бо після 2 годин з'являється можливість качати пушки, і ганплей стає не прямо добрим, але нормальним.

Є відчуття, що ви не прогресуєте, а викарабкуєтесь із даунгрейду протягом 8 годин. Кулемет першого рівня – це мем 😂. І складність це теж мем.

Ми змогли пройти гру на максимальній складності із модифікаторами десь на 3 годині без особливої прокачки та напрягу. Як на мене, це критична проблема ❗, адже коли ти пройшов усе, що гра може запропонувати на максимальній складності, то бажання продовжувати немає.

Простота гри криється у необмеженості ресурсів, темпі спавну ворогів та їх штучному інтелекті. Якщо піджимають, то завжди можна захолдити та відбитися. За весь час ми провалили місію лише один раз.

Однак, незважаючи на це та якусь загальну сирість, гра змогла подарувати нам декілька приємних спогадів 😊. Ідеальний кандидат для геймпасу ✅.

Оцініть пост:
3
Коментарі