South of Midnight 🐊

Вчора добив South of Midnight. Середнячок. Відчувається що гра на 40% довша ніж повинна бути. 😬
Десь близько середини вже всі механіки введені, і починається не дуже вдале чергування. 🔄
Структура шаблонна - прийти на локацію, зібрати 4 фрагменти через 3 арени та 1 пазл. Потім втікти у секції з платформінгом і можливо бос батл. Так 6 разів десь. Це дуже погано працює у лінійній сюжетній грі. 😵💫
Гра довго розкривається. Тут туторіали розтягнуті на 2 перші глави, це можна було б умістити в одну. Видно як девелопери на тоненького розмазують контент. 🤦♂️
Типу якщо хліб це гра, то контент це тоненький слой масла по всій площині. Ніби масло всюди є, але присмаку майже нема. 🧈🍞
Візуально та композиційно локації шикарні. Задумки для локацій та босів теж класні. Але пейсінг дуже нерівний. У грі недостатньо геймплейних елементів щоб наситити рівень. Інколи вони граються з напіввідкритими локаціями та повністю лінійними але глобально різниці немає. ✨
Історія піде, але шаблони виморажують. Є сенс грати до крокодила і дропати. 🎮
Все цікаве що є у грі, в тому числі в музика якраз сконцентровано в цій частині гри. 🎶

Шкода звісно що середнячок Мене зацікавила візуальним стилем та босами, але от тепер якось і не знаю 😕
Відповісти
Взагалі гра виглядала досить цікаво, але особисто для мене ось це "девелопери на тоненького розмазують контент" - це один з найбільших мінусів. В мене є трохи конспірологічна теорія, що внутрішні студії Microsoft спеціально розтягують ігри, щоб люди не відписували від Game Pass після проходження, і вона поки підтверджується😅
Відповісти