Уявіть собі, січень 2005 року, на дворі Різдво, за вікном сніжно, всі рідні поїхали в гості до родичів а ви залишились самі удома бо у вас застуда. Нема д/з бо канікули, нічого не треба вдома робить. Але у вас є гарно припаркований за місцем для навчання ваш перший ПК подарований батьками та бабусею на ваш минулий День народження та куплений диск із Half Life 2 і ви вирішаєте вирушити у подорож пустотами та іншими дивними локаціями цієї легендарної гри…
Саме так я пам’ятаю своє перше знайомство із серією Half Life, яке почалося 7 січня 2005 року із другої частини. Вирішив податися у спогади оскільки на днях друга частина відмітила свій ювілей 20 років (наскіки ж я старий))) я досі пам’ятаю те відчуття до дрожі в ногах, коли дійшов до містечка із зомбо-ходоками із лицехватами на голові) Як моторошно було самому у квартирі в темноті на цьому рівні у своїх 16 років) Це незабутній експіріанс)
Судячи із відгуків видавництв та журналістів яким вдалося пограти перші години Сталкер 2, новий геймплей, розроблений на ігровому рушії Unreal Engine 5, все більше буде поглиблювати нас у атмосферу Зони. Адже за останні два місяці GSC Gameworld дала можливість не тільки помацати, але й повноцінно оцінити нову гру на різних ігрових показах.
Фішкою виконання на новому рушії стала система партіклів, яка дозволяє реалізувати в грі погодні зміни, аномалії та світло із новим розмахом. Думаю, що Epic Games зможуть сміливо додавати гру до шоукейсів виконання на свому рушії.
Spelunky - це пригодницька гра з елементами платформера, де гравцеві належить досліджувати глибокі підземелля, боротися з монстрами, знаходити скарби та виживати в умовах постійної небезпеки. Гравець грає за археолога, на ім'я Гай, який вирушає на пошуки скарбів у підземеллях, повних пасток і небезпек. Головна мета гравця полягає в тому, щоб дістатися до кінця кожного з 16 рівнів, зібравши по дорозі якомога більше золота та предметів.
Мова або "язык" ? Культурний лікбез🔥
Шановне панство, сьогодні хотів би пройтись по одній темі, ат же нещодавно на стрімі однієї подруги з Хорватії зачепився із тамошніми глядачами щодо мови, сказавши декілька рядків російською, дізнався про себе багато "цікавого", що не красить людей, котрі вимовились в мою адресу аж ніяк.
От же, розгорнуто та стисло одночасно, про культурну ідентичність, чому я таки переводжу канал на українську, в т.ч. й минулі огляди та статті, та чому мова й культура це важливо як для існування країни та самоідентичності, так і для економіки. І чому через геймдев можна та треба просувати необхідні тези та культурні наративи для молоді й не тільки.
Багато оглядачів, разом зі мною (якщо я можу себе таким назвати, адже це мій перший огляд)), у своїх рецензіях з FPS часто називають якісь елементи ігор по типу «Дум те» чи «Дум се», тобто порівнюють інші продукти із відомим тайтлом. Так у глядача легше викликати якісь асоціації і, коротше кажучи, це спрощує сприйняття. А у такому випадку гра і є DOOM (Дум), буквально та фігурально.
Якщо намагатися описати Prodeus одним реченням — це обрізана версія DOOM Eternal, але із атмосферою DOOM 3 та з хорошим шутганом. Це прямо таки найкраща аналогія, яку зміг вигадати. Prodeus все ще у дочасному доступі, тому деякі елементи можуть змінитися у майбутньому, тож візьміть це до уваги.