Spelunky - це пригодницька гра з елементами платформера, де гравцеві належить досліджувати глибокі підземелля, боротися з монстрами, знаходити скарби та виживати в умовах постійної небезпеки. Гравець грає за археолога, на ім'я Гай, який вирушає на пошуки скарбів у підземеллях, повних пасток і небезпек. Головна мета гравця полягає в тому, щоб дістатися до кінця кожного з 16 рівнів, зібравши по дорозі якомога більше золота та предметів.
Мова або "язык" ? Культурний лікбез🔥
Шановне панство, сьогодні хотів би пройтись по одній темі, ат же нещодавно на стрімі однієї подруги з Хорватії зачепився із тамошніми глядачами щодо мови, сказавши декілька рядків російською, дізнався про себе багато "цікавого", що не красить людей, котрі вимовились в мою адресу аж ніяк.
От же, розгорнуто та стисло одночасно, про культурну ідентичність, чому я таки переводжу канал на українську, в т.ч. й минулі огляди та статті, та чому мова й культура це важливо як для існування країни та самоідентичності, так і для економіки. І чому через геймдев можна та треба просувати необхідні тези та культурні наративи для молоді й не тільки.
Багато оглядачів, разом зі мною (якщо я можу себе таким назвати, адже це мій перший огляд)), у своїх рецензіях з FPS часто називають якісь елементи ігор по типу «Дум те» чи «Дум се», тобто порівнюють інші продукти із відомим тайтлом. Так у глядача легше викликати якісь асоціації і, коротше кажучи, це спрощує сприйняття. А у такому випадку гра і є DOOM (Дум), буквально та фігурально.
Якщо намагатися описати Prodeus одним реченням — це обрізана версія DOOM Eternal, але із атмосферою DOOM 3 та з хорошим шутганом. Це прямо таки найкраща аналогія, яку зміг вигадати. Prodeus все ще у дочасному доступі, тому деякі елементи можуть змінитися у майбутньому, тож візьміть це до уваги.