Як і в більшості інших RTS, гравцеві надається можливість збирати ресурси і витрачати їх на будівництво своєї бази, розвиток технологій і будівництво військових одиниць. Однак, на відміну від багатьох інших популярних RTS (таких як Starcraft, Warcraft, C&C тощо), у грі приділено дуже велику увагу тактичній складовій. Бої зазвичай відбуваються не великими скупченнями військ, а невеликими загонами по 4-8 осіб, а кількість військової техніки обчислюється одиницями. Існують також і індивідуальні обмеження. Наприклад, кількість будівельників рас орків і Хаосу обмежені 4-5 юнітами. А робітники інших рас потрапляють під загальне обмеження піхоти. Найпотужніша бойова одиниця, як правило, може бути тільки одна. У наступних доповненнях усі робочі та сильні юніти вже потрапляють під індивідуальні обмеження. Загальна кількість військ і техніки в грі також обмежена, що перешкоджає стратегіям вичікування і накопичення величезних військ.