Warhammer 40,000: Dawn of War. Широкоформатний фікс та висока роздільна здатність Steam-версії гри
Посібник з лагодження співвідношення сторін для широкоформатних екранів та запуску гри у високій роздільній здатності
Вступ
Steam-версія гри Warhammer 40,000: Dawn of War не підтримує сучасну роздільну здатність та широкоформатне співвідношення сторін екрану. Для корректного відображення картинки без «розтягування» на широкоформатному екрані, необхідно провести маніпуляції з деякими файлами гри за допомогою будь-якого текстового редактора, а також HEX-редактора. В цьому керівництві вже є модифіковані файли, редагування яких здійснювалося за допомогою метода, висвітленого в цьому посібнику в Steam
Примітка: лагодження не впливає на елементи меню, HUD та працездатність українізатора і актуальне виключно для екранів зі співвідношенням сторін 16:9
Робота з файлами
Для коректного відображення гри знадобиться:
- завантажити та розпакувати архів;
- вміст архіву помістити в корінну папку гри за шляхом «...Steam\steamapps\common\Dawn of War Gold» та підтвердити заміну файлів;
- за допомогою блокнота відкрити файл «Local.ini», який знаходиться в корінній папці з грою, в рядках «screenheight» та «screenwidth» ввести висоту та ширину свого екрану відповідно і зберегти зміни.
Якщо вищевказані дії були виконані правильно, головне меню гри почне відображатися некоректно – це побічний ефект редагування файлів за допомогою HEX-редактора, який не впливає на відображення та працездатність інших аспектів гри. Виглядає це приблизно так:
УВАГА! Всі маніпуляції описані в цьому посібнику здійснювалися на операційній системі Windows 11, працездатність на інших версіях Windows не гарантована
Висновки
В результаті проведення всіх маніпуляцій, висвітлених в цьому посібнику, гра починає коректно працювати в високій роздільній здатності з підтримкою широкоформатного співвідношення сторін екрану. Для демонстрації результату нижче представлені порівняльні скріншоти з гри:
Додаткові поради щодо налаштування відображення гри заохочуються в коментарях
Гра 2004 року, ох та вона майже мій ровесник, треба буде потім якось пограти, не зря ж цей всесвіт називають найбільш проробленим та цікавим
Відповісти