2

Розробники Anno 117: Pax Romana поділилися новими подробицями про битви в грі

У міру наближення релізу стратегії Anno 117: Pax Romana стає дедалі очевиднішим: шлях до перемог у битвах виявиться непростим і витратним. У новому блозі команда Ubisoft розповіла більше про те, як у грі влаштовані військові дії. Виявилося, що битви вимагатимуть не тільки тактичної кмітливості, а й стійкої економіки.

Керування армією в Anno 117: Pax Romana

Гравцеві доведеться керувати не тільки арміями, а й налагоджувати постачання, розвивати інфраструктуру і логістику. Флот у грі відіграє подвійну роль: він не тільки доставляє солдатів на суходіл, а й надає бойову підтримку - з катапультами і стрілками на борту. Однак через свою повільність і обмежений радіус дії кораблі малоефективні без підтримки сухопутних військ.

На землі гравці зможуть використовувати різні типи юнітів - від піхотинців і кавалерії до лучників і облогових гармат. Для кожного з цих видів передбачені окремі будівлі та виробничі ланцюжки: від створення легіонерів до формування загонів допоміжних копейщиків. Перемога залежатиме від правильного підбору військ, адже одні типи юнітів особливо ефективні проти інших.

Система розвитку дасть змогу відкривати нові види солдатів через древо технологій. Крім того, міста можна буде обороняти: паркани, стіни та сторожові вежі серйозно ускладнять життя нападникам. Однак вести війни - справа дорога. Постійні бойові дії вимагають ресурсів: їжі, одягу, зброї. Зменшення кількості робітників негативно позначиться на потужності армії. Без міцної економіки амбітний похід на Рим може закінчитися нічим.

Anno 117: Pax Romana вийде 13 листопада на ПК, PS5 і Xbox Series X/S.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі