0

В Pillars of Eternity стане доступною бета-версія нового покрокового режиму

Студія Obsidian Entertainment оголосила, що 5 листопада в Pillars of Eternity з'явиться довгоочікуваний покроковий режим, створений на численні прохання фанатів. Режим буде доступний у вигляді відкритої бета-версії через Steam і додаток Xbox для ПК.

Як відомо, оригінальна Pillars of Eternity досі підтримувала тільки битви в реальному часі з паузою. Однак у продовженні - Pillars of Eternity II: Deadfire з'явився і альтернативний покроковий режим, який гравці прийняли з цікавістю, але не без критики. Тепер розробники вирішили реалізувати цю систему і в першій частині.

Подробиці про покроковий режим в Pillars of Eternity

Оголошення зробив сам Джош Сойєр, керівник гри. За його словами, нова версія покрокового режиму враховує помилки Deadfire і пропонує поліпшену механіку дій.

Ми переробили систему, щоб вона краще відображала баланс реального часу з паузою. Кількість ходів тепер залежить від швидкості персонажа і часу відновлення, а не від фіксованих раундів. Це робить битви більш динамічними і логічними. Також ми обмежили "вільні дії", якими раніше легко зловживали.
Джош Сойєр

Ще одна часта скарга на покроковий режим Deadfire стосувалася його повільності. Тепер цей недолік усунуто - завдяки підвищеній летальності боїв, яка спочатку була додана в Deadfire модом, а тепер впроваджена в першу частину офіційно. Крім того, гравці зможуть у будь-який момент перемикатися між режимами, що додасть гнучкості ігровому процесу.

Зрозуміло, це поки бета-версія, тому можливі помилки. Obsidian закликає спільноту активно тестувати оновлення і ділитися відгуками перед фінальним релізом.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі