4

Black Ops 6 потребуватиме постійного підключення до Мережі через стрімінг текстур

Щоб хоч якось оптимізувати обсяг файлів, девелопери прийшли до спірного рішення, через яке користувачі будуть зобов'язані забезпечити постійне підключення шутера до Інтернету.

Відповідне пояснення з'явилося в блозі гри. Як заявили в Activision, постійний зв'язок із Мережею знадобиться на всіх платформах і для всіх режимів, включно з сюжетною кампанією. Як підкреслили в PC Gamer, у всіх попередніх частинах серії консольщики могли спокійно грати в сюжетні місії офлайн.

Стрімінг текстур в Black Ops 6

За словами видавця, необхідність постійного підключення зумовлена стрімінгом текстур із «хмари». За допомогою цієї технології команда хоче надати зображення найвищої якості та скоротити займаний обсяг пам'яті на накопичувачах. Скільки нова «колда» від'їла б місця без подібних хитрощів і подумати страшно.

На сторінці Black Ops 6 у магазині Xbox красується моторошна цифра в 309,85 гігабайта - перед нами найбільш «важка» Call of Duty на поточний момент. Однак сильно переживати не варто. Activision окремо уточнила, що долучила до набору не тільки файли Black Ops 6, а й застосунок Call of Duty разом із даними від другої та третьої Modern Warfare. Загальна вага Black Ops 6 зменшиться після релізу.

Запуск Call of Duty: Black Ops 6 відбудеться 25 жовтня на ПК (Steam, Battle.net, Microsoft Store), Xbox і PlayStation. Також шутер загляне в Game Pass. Підписки PlayStation Plus і Game Pass Core для сюжетної кампанії не знадобляться. У Black Ops 6 буде доступний сплітскрін, але не на Xbox One і PlayStation 4.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Вибір емоджі
AlexTheApple
AlexTheApple
10.06.2024, 21:38

Вау, чергове пробите дно Хмарний геймінг, тіки без хмари Зробити декілька версій гри, щоб гравці з FullHD моніторами і не топовими картами не качали собі 8К текстури каміння? -ні ні ні ні! Оптимізувати текстури та оточення, використати дизайн для поліпшення візуалу замість 16К трави? -ні ні ні ні! Зробити "стрімінг" текстур з хмари? -О боже, ТАК! Ну це реально тупо. Окей, 250ГБ на диску вона займатиме. Якщо це не всі текстури, то що вони бляха збираються стрімити? І як? І куди? Як тимчасові файли на ПК? То все одно треба більше місця. В оперативку? То скільки її буде потрібно? Ну типу ок, 16ГБ як у консолі? Ноуп, бо на консолях не запущена повноцінна ОС, 4 геймлаунчери, панелі керування відеокартою і інша фігня. Тоооооо 32ГБ тоді? Можливо... Я був десь на середині своїх міркувань і вирішив таки подивитися вимоги до заліза... (виправте мене, якщо це не та гра) https://www.callofduty.com/store/games/blackops6 1. тут вже вказано, що місця вона займатиме набагато менше. "усього" 150ГБ; 2. Мінімальні характеристики GTX 960 / GTX 1650 / RX470. Емммм. Ем. Я не розумію, а що в тих 150-ти гігах? Чи мій жарт про 8К текстури каміння вже не жарт? Навіть рекомендовані 6600XT ледве-ледве тягне 1440 геймінг на 60 к/с, не кажучи вже про 4К. 3. 8-16ГБ вільної оперативки - ну в мене більше питань ніж відповідей Виправте, якщо я не правий, але ж текстури завжди займають найбільше місця: вони не дуже добре стискаються + розгортати їх довно тому вони в готовому вигляді зберігаються і т.д.

Reply

Відповісти