Однією з головних сенсацій церемонії The Game Awards 2025 стала Star Wars: Fate of the Old Republic - одиночна екшен-РПГ, над якою працює нова студія Arcanaut Studios у тісній співпраці з Lucasfilm Games.
Особливу увагу привертає те, що гру очолює Кейсі Хадсон, креативний директор і режисер культової Star Wars: Knights of the Old Republic (2003) і знаменитої трилогії Mass Effect. Його повернення до всесвіту Star Wars стало справжнім подарунком для мільйонів фанатів, які два десятиліття чекали гідного спадкоємця KOTOR.
Тези з інтерв'ю Кейсі Хадсона для сайту Star Wars
В ексклюзивному інтерв'ю для офіційного сайту Star Wars Хадсон разом із віцепрезидентом і генеральним директором Lucasfilm Games Дугласом Рейлі обговорили багату історію KOTOR і розповіли про перспективи нової гри.
Коли ми створювали оригінальний KOTOR, наша мета була подарувати фанатам еталонну пригоду у всесвіті Star Wars - все, про що ми мріяли самі. Зараз, через 25 років, наші амбіції залишаються такими ж масштабними. Fate of the Old Republic дозволяє показати сучасне бачення Star Wars з використанням передових технологій, продуманого ігрового дизайну і нової історії, яка поєднує свободу вибору гравця з повним зануренням у світ Star Wars.
Розробники підкреслюють, що гра не є прямим продовженням KOTOR 1 і 2. Це повністю нова історія з унікальними персонажами і локаціями.
Гру створюють ті ж люди, які допомагали формувати спадщину KOTOR. Для нас важливо з повагою ставитися до цієї спадщини і при цьому запропонувати глибоко кінематографічну рольову гру з рішеннями, які впливають на історію.
В інтерв'ю також обговорювалася філософія гри та ключові елементи: інноваційне оповідання, незабутні герої, складний геймплей і відчуття свободи.
Lucasfilm Games спеціально вибрала епоху Старої Республіки. За словами Дугласа Рейлі, цей період відкриває широке поле для творчості і дозволяє авторам повністю реалізувати свої ідеї.
На даний момент гра знаходиться на ранній стадії розробки. Показаний трейлер був пререндером, що передає атмосферу і сетинг гри. Конкретні дати релізу, платформи та подробиці геймплею поки не розголошуються.
Ми тільки починаємо цей шлях, попереду багато завдань. Я вдячний фанатам KOTOR за підтримку протягом усіх цих років і з нетерпінням чекаю можливості разом з ними ділитися успіхами нашого проєкту.

