З жовтня 2022 року ведеться робота над ремейком культової The Witcher, що поклала початок знаменитій трилогії. В останньому фінансовому звіті CD Projekt RED підтвердила, що розробка проєкту йде повним ходом. Ба більше, під час доповіді стало відомо, що оновлена версія першого Відьмака створюється паралельно з четвертою частиною серії, а також було розкрито деякі технічні деталі цього процесу.
Останні новини про ремейк Відьмака
Як повідомив генеральний директор CD Projekt RED, Міхал Новаковскі, команда, що працює над ремейком, тимчасово інтегрована в процес розробки The Witcher 4 (раніше відомого як Project Polaris). За його словами, це рішення допоможе створити необхідні інструменти та напрацювання, які значно прискорять і спростять створення оновленої версії першої гри. Ремейк курирує польська студія Fool's Theory, але через технологічні обмеження її невелика частина наразі допомагає основній команді CDPR.
Раніше CD Projekt RED повідомляла, що ремейк Відьмака буде побудований на рушію Unreal Engine 5. Розробники зазначають, що активно працюють над його адаптацією, щоб він підходив для створення рольових ігор з відкритим світом, що може вплинути не тільки на The Witcher 4, а й на майбутній ремейк.
The Witcher 4, що є першою грою нової саги, перебуває на стадії активної розробки. У проєкті беруть участь понад 400 осіб, а з листопада 2024 року робота перейшла у фазу повномасштабного виробництва. Схоже, що ремейк вийде пізніше, оскільки основні ресурси зосереджені на продовженні франшизи.
Після успіху Відьмака 3 інтерес до серії залишається високим, і шанувальники з нетерпінням чекають на нові ігри. Анонсований ремейк, ймовірно, поверне гравців до витоків шляху Геральта в абсолютно новому виконанні. Очікується, що розробники внесуть значні зміни, хоча деталі поки залишаються невідомими.
Дату релізу ремейка ще не визначено, проте CD Projekt RED запевняє, що активно працює над проєктом і планує підтримувати його після виходу.
У ремейк першого Відьмака пограю залюбки) А ось 4-й якось не дуже цкавить - треба спочатку трейлери та хоч трішки геймплей подивитись і буде зрозуміло, чи моя це гра
Відповісти
Якщо 4 буде не гірше 3, це вже буде норм. Не уявляю, як можна перевершити третього Відьмака, надто висока планка.
Відповісти
Ну у мене є кілька ідей, але головне щоб вони не упорювалися знову у схему "щось має відбуватися кожні 30 секунд", як казав один з розробників Більш плавний геймплей, більш інтерактивні бійки, а не просто рубанина 1-ю кнопкою на 5 хвилин, і нові види монстрів та точок інтересу і буде нова гра року👍
Відповісти