2

CONTROL Resonant вийде в 2026 році

Наприкінці листопада стало відомо, що сиквел Control від Remedy Entertainment насправді має назву CONTROL Resonant - це з'ясувалося після реєстрації відповідного товарного знака. Анонс гри відбувся на The Game Awards 2025, проте ще до цього журналісти мали можливість ознайомитися з нею на закритій онлайн-презентації, яка дозволила скласти загальне уявлення про майбутній реліз. Вихід CONTROL Resonant заплановано на 2026 рік. Гра вийде на ПК, Mac, PS5 і Xbox Series X/S.

Інформація про CONTROL Resonant

Як Remedy згадувала ще близько року тому, CONTROL Resonant стане повноцінною екшен-РПГ, що помітно відрізняє її від оригінальної Control, яка була ближче до пригодницького екшену. Зміна жанру - лише одне з ключових нововведень. Сама студія підкреслює, що нова гра не є "безпечним" продовженням. Зокрема, гравцям більше не доведеться керувати Джессі Фейден. Цього разу в центрі сюжету опиниться її брат - Ділан.

Події CONTROL Resonant розгортаються через сім років після фіналу першої Control. Нагадаємо, що історія оригіналу завершилася ізоляцією Старшого Дому - штаб-квартири Федерального бюро контролю - щоб запобігти подальшому поширенню Хісс. Джессі вдалося звільнити Ділана від їхнього впливу, проте її брат так і залишився в стані коми.

Ситуація кардинально змінюється на початку Resonant: Джессі, яка стала новим директором ФБК, загадковим чином зникає, режим карантину руйнується, а Манхеттен піддається вторгненню паранормальної загрози зовсім іншої природи - це вже не Хісс. Район ізолюють, щоб не допустити поширення катастрофи на решту Нью-Йорка. В умовах масштабної кризи ФБК приймає відчайдушне рішення - пробудити Ділана, єдиного, хто потенційно здатний протистояти новій силі, що спотворює саму реальність.

Під час презентації розробники особливо відзначили, що історія Control спочатку будувалася навколо двох обдарованих родичів - Джессі та Ділана. За їхніми словами, обидві гри разом формують завершену сюжетну арку, присвячену спробам брата і сестри відновити втрачений зв'язок. При цьому CONTROL Resonant спроектована так, щоб її можна було пройти і без знайомства з першою частиною: сюжет подається досить автономно, що робить гру більш доступною для нової аудиторії.

Місце подій також зазнало серйозних змін. Замість замкнутих просторів Стародавнього Дому гравці опиняться в небезпечному і спотвореному Манхеттені, звідки неможливо ні увійти, ні вийти. ФБК намагається евакуювати цивільних і стримувати поширення аномалій, але ці спроби далеко не завжди виявляються успішними. Незважаючи на те, що події відбуваються в одному з найбільш впізнаваних районів світу, CONTROL Resonant не буде "туристичною прогулянкою". Remedy застосовує той же підхід, що і в першій грі, перетворюючи реальні міські вулиці і будівлі в деформовані, насичені лором простори. Розробники обіцяють більш різноманітні локації і візуально вражаючі сцени.

Манхеттен в Resonant описується як масштабна, пов'язана територія, проте студія свідомо уникає терміна "відкритий світ". За словами Remedy, гра не буде перевантажена формальними активностями або тривіальними побічними завданнями. Натомість акцент зроблено на ретельно вибудуваній структурі та дійсно значущих додаткових активностях. Кожен район вписаний у загальну систему сюжетних ліній і фракцій, включаючи співробітників ФБК та інші сили, що борються за вплив в ізольованому місті.

Шлях Ділана, як відзначають розробники, багато в чому відображає шлях Джессі з першої Control. Викрадений у десятирічному віці, він практично все життя провів всередині Старшого Дому, тому Манхеттен сприймається ним як щось чуже і лякаюче - майже як інший світ. Його ключовим інструментом стане зброя під назвою "Аберрант" - груба, агресивна зброя ближнього бою, здатна змінювати форму. За принципом роботи вона нагадує зброю Джессі, проте робить акцент на жорстких вуличних боях. У демонстраційних фрагментах можна було побачити масивний молот, ефективний проти груп супротивників, а також парні клинки, розраховані на швидкі і точні атаки. У міру проходження гравці будуть відкривати все нові конфігурації "Аберранта".

Бойові можливості Ділана будуються на поєднанні трансформованої зброї і потужних паранормальних здібностей. Вони нагадують сили Джессі, але відрізняються більшою гнучкістю і глибиною. Це дозволить експериментувати з комбінаціями умінь і створювати білди під різні стилі проходження. Мета Remedy - розвинути основу першої Control, додавши більше свободи дій, варіативності в бою і розширені можливості для налаштування персонажа.

У CONTROL Resonant з'являться і більш складні супротивники. За словами розробників, вороги матимуть високий ступінь автономності та мобільності, порівнянний з можливостями самого Ділана. Вони зможуть переміщатися по оточенню, використовувати вертикальність, літати, застосовувати руйнівні аномальні атаки і значно відрізнятися за розмірами - від швидких і дрібних загроз до величезних монстрів. При цьому, хоча основний сюжет залишається центральною частиною гри, Resonant запропонує безліч додаткових занять, пов'язаних з дослідженням світу, розкриттям секретів і побічних історій.

Розробники також повідомили, що більш детальна інформація про CONTROL Resonant буде представлена навесні 2026 року.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі