0

Креативний директор The Blood of Dawnwalker розповів, ким надихалися розробники під час створення головного лиходія гри

Креативний директор студії Rebel Wolves у новому інтерв'ю дав відповіді на запитання фанатів, що стосуються The Blood of Dawnwalker. Одним з головних пунктів обговорення стала постать ключового антагоніста і ті джерела, які сформували його характер і візуальний образ. Оскільки гравцям доведеться зіткнутися з небезпечними представниками вампірського роду, не дивно, що автори звернулися до найбільш оригінальних і впізнаваних образів вампірів зі світової поп-культури.

Прототипи головного злодія The Blood of Dawnwalker

Глядачі, які уважно вивчили ранні матеріали, помітили, що головний лиходій зовні і за атмосферою нагадує Віктора - одного з найдавніших вампірів з кінофраншизи "Інший світ". Розробник підтвердив, що персонаж дійсно був одним з відправних референсів, проте підкреслив: образ зібраний з безлічі джерел і не копіює будь-який один прототип.

Крім Віктора, серед впливів називалися культовий "Дракула" Брема Стокера і страхітливий "Носферату". Команда також орієнтувалася на сучасні інтерпретації вампірської тематики, включаючи серіал "Справжня кров", а з ігор черпала натхнення в першу чергу з Vampire: The Masquerade - Bloodlines і Vampyr.

Крім обговорення лору, директор відзначив і ряд технічних коригувань. З огляду на побажання аудиторії, розробники додали опцію збільшеного віддалення камери і модернізували бойову систему. Здібності тепер застосовуються плавно, без коротких кат-сцен, а радіальне меню перестало повністю зупиняти процес - замість паузи воно лише злегка уповільнює час, зберігаючи ритм битв.

Поки що точної дати релізу у The Blood of Dawnwalker немає. Гра вийде на ПК, PS5 і Xbox Series X/S.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі