Студія Crosswind Crew повідомила, що її перша гра з однойменною назвою вийде в ранньому доступі в Steam наступного року. Розробники відмовилися від початкової ідеї умовно-безкоштовної MMO в жанрі survival і вирішили зробити проєкт класичною платною грою на виживання. Такий поворот пов'язаний з результатами недавнього альфа-тесту, в ході якого команда проаналізувала запити гравців.
Розробники планують регулярно доповнювати гру новим контентом і механіками, спираючись на відгуки спільноти. Серед майбутніх нововведень згадуються новий біом і розширені функції для екіпажу, раніше представлені в літньому тизері. Перехід до платної моделі відкриває для студії більше можливостей - включаючи впровадження модифікацій і підтримку виділених серверів.
Деталі про Crosswind
Crosswind розгортається в альтернативній епосі піратства і ґрунтується на звичній формулі "будуй, крафти і виживай". На гравців чекають масштабні битви з босами, морські битви, абордажі і динамічний геймплей з переходами між морем і сушею. Сюжет поєднує реальних персонажів і елементи містики, перетворюючи гру в епічне протистояння з древнім злом. Головний герой - капітан-найманець, який опинився в скрутному становищі після невдалої місії. Його особиста історія помсти поступово переростає в масштабний конфлікт між державами, піратськими кланами і загадковими потойбічними силами.
Ігровий процес в Crosswind будується на вільному дослідженні світу, видобутку ресурсів, будівництві притулків і розвитку форпостів. У гравців буде можливість наймати команду, яка допоможе прискорити збір матеріалів і виробництво. Морський флот представлений різноманітними суднами - від швидких катерів до фрегатів і масивних галеонів. Система бою пропонує як холодну, так і вогнепальну зброю, з акцентом на парирування, ухилення і тактичні комбінації ударів. Для посилення можна використовувати їжу, зілля і масла. Перемагаючи складних босів, гравці отримують доступ до цінних трофеїв. А для найризикованіших пригод завжди можна запросити друзів і об'єднатися в кооперативі.