Польська студія Rebel Wolves продовжує активно працювати над The Blood of Dawnwalker - своєю першою великою рольовою грою з відкритим світом. Колектив був сформований у 2022 році колишніми співробітниками CD Projekt RED за підтримки NetEase, і не дивно, що на ранніх кадрах їхня нова гра нагадувала Відьмак 3. Однак, як розповів гейм-директор Конрад Томаскевич у розмові з Eurogamer на церемонії Golden Joystick Awards 2025, ключовий акцент у Dawnwalker зроблено на максимальній свободі дій для гравця.
Подробиці про квести в The Blood of Dawnwalker
За словами Томаскевича, гра повністю відмовляється від звичного центрального сюжетного завдання. Томаскевич пояснив, що гравець сам формує свою пригоду з тих ситуацій і квестів, з якими стикається. Відомо лише місцезнаходження супротивника, і атакувати його можна в будь-який момент. Гравець може вибирати, чи йти в бій відразу, чи спочатку зайнятися розвитком героя, пошуком сильного спорядження, виконанням побічних завдань або пошуком союзників. Команда прагне відтворити відчуття класичних настільних RPG, де напрямок історії визначається виключно вибором гравця.
Коли журналіст порівняв структуру The Blood of Dawnwalker з підходом, використовуваним в Kingdom Come: Deliverance, Томаскевич підкреслив, що гра швидше орієнтується на перші дві частини Fallout. За його словами, в Kingdom Come все ж присутній основний сюжетний квест, який веде гравця через відкритий світ. У Dawnwalker подібного немає - тут є лише глобальна мета, а все інше залежить від рішення користувача. Гравець вільно переміщається по ігровому світу і сам визначає, чим займатися, ніякого центрального сюжетного квесту не передбачено.
Також розробники згадували раніше, що в The Blood of Dawnwalker передбачені серйозні наслідки як за прийняті рішення, так і за бездіяльність, що лише підсилює рольову складову і підкреслює фокус на свободі вибору.


