Розробники Battlefield 6 розпочинають закрите тестування режиму "Королівська битва". В рамках платформи Battlefield Labs гравцям надали першу повноцінну збірку з оновленням, зосередженим виключно на цьому форматі. Незважаючи на суворі правила NDA, дані швидко витекли: датамайнери знайшли у файлах зображення карт, концепт-арти, іконки персонажів і безліч елементів інтерфейсу.
Автори Battlefield 6 заявили, що прагнуть запропонувати оригінальне бачення жанру "Королівської битви", спираючись на класичні механіки серії: повне руйнування оточення, командна взаємодія і масштабні бої з використанням техніки. Для режиму підготували унікальну карту з десятками цікавих локацій, розраховану на 100 гравців, розділених на 25 загонів. Ключовий елемент - "вогняне кільце", яке миттєво знищує тих, хто опиняється за межами безпечної зони.
У тестовій версії доступні класи, підбір гаджетів і система прогресу в бою. За виконання завдань і збір кейсів з даними команди заробляють досвід, отримуючи нові навички і бонуси. Наприклад, штурмовик здатний прискорювати відновлення броні, що дає йому перевагу в довгих перестрілках.




Основні особливості "Королівської битви" в Battlefield 6
- Карти. Гравцям належить дослідити велику кількість зон інтересу, кожна з яких має власний візуальний стиль і унікальні ігрові можливості.
- Техніка. На локаціях доступний різноманітний транспорт, включаючи броньовану техніку, яка здатна змінити хід битви.
- Тактична руйнівність. Ключовий елемент геймплею - можливість знищувати оточення. Гравці зможуть пробивати проходи в стінах або повністю руйнувати будівлі, знаходячи нові шляхи до перемоги.
- Загінна взаємодія. Для координації дій доступні пінги, голосовий чат і внутрішньоігрові повідомлення, що дозволить максимально ефективно працювати в команді.
- Другий шанс. Крім стандартного воскресіння сапортом або мобільною точкою, в грі передбачені додаткові механіки, щоб тримати загін в бою якомога довше.
- Класи. Гравці можуть вибрати різні класи всередині загону або зупинитися на одному. Бій починається з двома базовими гаджетами, але в міру виконання завдань і отримання досвіду відкриваються нові здібності. Також працює система розвитку класів: наприклад, штурмовик отримує бонус до швидкості застосування броні.
- Місії. Загони можуть брати завдання, які дають нагороди і тактичну перевагу. Цілі варіюються від злому схованок до підриву важливих об'єктів. Детальний опис допоможе зрозуміти, чи варто витрачати час на виконання конкретного завдання.