1

DICE запустила закрите тестування режиму "Королівська битва" в Battlefield 6

Розробники Battlefield 6 розпочинають закрите тестування режиму "Королівська битва". В рамках платформи Battlefield Labs гравцям надали першу повноцінну збірку з оновленням, зосередженим виключно на цьому форматі. Незважаючи на суворі правила NDA, дані швидко витекли: датамайнери знайшли у файлах зображення карт, концепт-арти, іконки персонажів і безліч елементів інтерфейсу. 

Автори Battlefield 6 заявили, що прагнуть запропонувати оригінальне бачення жанру "Королівської битви", спираючись на класичні механіки серії: повне руйнування оточення, командна взаємодія і масштабні бої з використанням техніки. Для режиму підготували унікальну карту з десятками цікавих локацій, розраховану на 100 гравців, розділених на 25 загонів. Ключовий елемент - "вогняне кільце", яке миттєво знищує тих, хто опиняється за межами безпечної зони.

У тестовій версії доступні класи, підбір гаджетів і система прогресу в бою. За виконання завдань і збір кейсів з даними команди заробляють досвід, отримуючи нові навички і бонуси. Наприклад, штурмовик здатний прискорювати відновлення броні, що дає йому перевагу в довгих перестрілках.

Батлфілд 6 новиниБатлфілд 6 батлрояль інформаціяБатлфілд 6 королівська битва деталіБатлфілд 6 battle royale

Основні особливості "Королівської битви" в Battlefield 6

  • Карти. Гравцям належить дослідити велику кількість зон інтересу, кожна з яких має власний візуальний стиль і унікальні ігрові можливості.
  • Техніка. На локаціях доступний різноманітний транспорт, включаючи броньовану техніку, яка здатна змінити хід битви.
  • Тактична руйнівність. Ключовий елемент геймплею - можливість знищувати оточення. Гравці зможуть пробивати проходи в стінах або повністю руйнувати будівлі, знаходячи нові шляхи до перемоги.
  • Загінна взаємодія. Для координації дій доступні пінги, голосовий чат і внутрішньоігрові повідомлення, що дозволить максимально ефективно працювати в команді.
  • Другий шанс. Крім стандартного воскресіння сапортом або мобільною точкою, в грі передбачені додаткові механіки, щоб тримати загін в бою якомога довше.
  • Класи. Гравці можуть вибрати різні класи всередині загону або зупинитися на одному. Бій починається з двома базовими гаджетами, але в міру виконання завдань і отримання досвіду відкриваються нові здібності. Також працює система розвитку класів: наприклад, штурмовик отримує бонус до швидкості застосування броні.
  • Місії. Загони можуть брати завдання, які дають нагороди і тактичну перевагу. Цілі варіюються від злому схованок до підриву важливих об'єктів. Детальний опис допоможе зрозуміти, чи варто витрачати час на виконання конкретного завдання.
Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі