Експерти Digital Foundry, дотримуючись своєї щорічної традиції, підбили підсумки та обрали найбільш технологічно видатні ігри 2025 року. Фахівці відзначили, що премія "Графіка 2025 року" присуджується не просто за візуальну красу, а за вміння розробників максимально ефективно працювати з цільовими платформами - від просунутих рішень з повним трасуванням променів до грамотного розкриття потенціалу вже не нового заліза.
Ігри з найкращою графікою в 2025 році за версією Digital Foundry
- Головним тріумфатором 2025 року став Doom: The Dark Ages. Гра отримала найвищу нагороду завдяки проривній реалізації повного трасування променів для глобального освітлення (RTGI) на рушію id Tech 8. Гра демонструє видатну оптимізацію: стабільні 60 кадрів в секунду зберігаються навіть на Xbox Series S, а на потужних ПК гра масштабується до повноцінного трасування шляху.
- Друге місце посіла Assassin's Creed Shadows. За оцінкою фахівців Digital Foundry, це найбільш технологічно просунута частина серії з часів Unity. Гра виділяється повноцінним трасуванням променів для глобального освітлення, сучасною системою руйнування з невизначеними точками зламу об'єктів, просунутою симуляцією волосся і динамічною рослинністю. Все це формує новий орієнтир для відкритих світів.
- Третє місце посіла Death Stranding 2: On the Beach. У 2025 році рушій Decima Engine від Guerrilla Games вперше був використаний на PS5 як базовій платформі. Результатом стала виняткова деталізація як на рівні мікротекстур, так і в масштабних ландшафтах, доповнена складною симуляцією частинок і якісним непрямим освітленням без застосування трасування променів.
Крім трійки лідерів, Digital Foundry відзначили ще сім ігор, розташувавши їх в алфавітному порядку:
- Dying Light: The Beast - після серії доопрацювань гра демонструє вражаюче поєднання програмного та апаратного трасування променів, що надає постапокаліптичному світу додаткову глибину, реалістичне освітлення та відчуття фізичної "важкості" оточення.
- Earthion - на тлі загальної гонки за трасуванням променів цей сайд-скролінговий шутер виділяється тим, що працює на оригінальному залізі Sega Mega Drive/Genesis з процесором Motorola 68000, забезпечуючи стабільні 60 FPS. Гра робить те, що в 90-ті вважалося неможливим: величезна кількість і розмір спрайтів без мерехтіння, а також ефектна анімація в дусі аніме 80-х, масштабування і просунутий паралакс.
- Ghost of Yotei - відмова від підтримки PS4 дозволила помітно збільшити дистанцію промальовування, щільність рослинності та додати трасування променів для глобального освітлення, що стало несподіваним, але приємним поліпшенням.
- Mafia: The Old Country - візуально вражаюча гра на Unreal Engine 5, яка детально відтворює Сицилію середини XX століття з високою щільністю геометрії, масштабними панорамами і просунутою системою освітлення.
- Metroid Prime 4: Beyond - наочний приклад того, як можна створювати різноманітні і якісно освітлені локації, утримуючи стабільні 60 кадрів в секунду на Nintendo Switch і додатково покращуючи картинку на Switch 2.
- ROUTINE - дебютна гра студії, яка за роки розробки перетворилася на один з найатмосферніших і технічно переконливих хорорів на Unreal Engine 5.
- Silent Hill f - візуально сильне повернення культової серії, в якому розробники зуміли знайти баланс між виразним художнім стилем і обмеженнями програмного освітлення Lumen в Unreal Engine 5.



Хочу закінчення війни І нарешті пограти у всі ці шедеври на ps 5
Відповісти