3

Експерти Digital Foundry обрали три ігри з найкращою графікою у 2025 році

Експерти Digital Foundry, дотримуючись своєї щорічної традиції, підбили підсумки та обрали найбільш технологічно видатні ігри 2025 року. Фахівці відзначили, що премія "Графіка 2025 року" присуджується не просто за візуальну красу, а за вміння розробників максимально ефективно працювати з цільовими платформами - від просунутих рішень з повним трасуванням променів до грамотного розкриття потенціалу вже не нового заліза.

Ігри з найкращою графікою в 2025 році за версією Digital Foundry

  1. Головним тріумфатором 2025 року став Doom: The Dark Ages. Гра отримала найвищу нагороду завдяки проривній реалізації повного трасування променів для глобального освітлення (RTGI) на рушію id Tech 8. Гра демонструє видатну оптимізацію: стабільні 60 кадрів в секунду зберігаються навіть на Xbox Series S, а на потужних ПК гра масштабується до повноцінного трасування шляху.
  2. Друге місце посіла Assassin's Creed Shadows. За оцінкою фахівців Digital Foundry, це найбільш технологічно просунута частина серії з часів Unity. Гра виділяється повноцінним трасуванням променів для глобального освітлення, сучасною системою руйнування з невизначеними точками зламу об'єктів, просунутою симуляцією волосся і динамічною рослинністю. Все це формує новий орієнтир для відкритих світів.
  3. Третє місце посіла Death Stranding 2: On the Beach. У 2025 році рушій Decima Engine від Guerrilla Games вперше був використаний на PS5 як базовій платформі. Результатом стала виняткова деталізація як на рівні мікротекстур, так і в масштабних ландшафтах, доповнена складною симуляцією частинок і якісним непрямим освітленням без застосування трасування променів.

Крім трійки лідерів, Digital Foundry відзначили ще сім ігор, розташувавши їх в алфавітному порядку:

  • Dying Light: The Beast - після серії доопрацювань гра демонструє вражаюче поєднання програмного та апаратного трасування променів, що надає постапокаліптичному світу додаткову глибину, реалістичне освітлення та відчуття фізичної "важкості" оточення.
  • Earthion - на тлі загальної гонки за трасуванням променів цей сайд-скролінговий шутер виділяється тим, що працює на оригінальному залізі Sega Mega Drive/Genesis з процесором Motorola 68000, забезпечуючи стабільні 60 FPS. Гра робить те, що в 90-ті вважалося неможливим: величезна кількість і розмір спрайтів без мерехтіння, а також ефектна анімація в дусі аніме 80-х, масштабування і просунутий паралакс.
  • Ghost of Yotei - відмова від підтримки PS4 дозволила помітно збільшити дистанцію промальовування, щільність рослинності та додати трасування променів для глобального освітлення, що стало несподіваним, але приємним поліпшенням.
  • Mafia: The Old Country - візуально вражаюча гра на Unreal Engine 5, яка детально відтворює Сицилію середини XX століття з високою щільністю геометрії, масштабними панорамами і просунутою системою освітлення.
  • Metroid Prime 4: Beyond - наочний приклад того, як можна створювати різноманітні і якісно освітлені локації, утримуючи стабільні 60 кадрів в секунду на Nintendo Switch і додатково покращуючи картинку на Switch 2.
  • ROUTINE - дебютна гра студії, яка за роки розробки перетворилася на один з найатмосферніших і технічно переконливих хорорів на Unreal Engine 5.
  • Silent Hill f - візуально сильне повернення культової серії, в якому розробники зуміли знайти баланс між виразним художнім стилем і обмеженнями програмного освітлення Lumen в Unreal Engine 5.
Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Bogma
Bogma
16.12.2025, 20:44

Хочу закінчення війни І нарешті пограти у всі ці шедеври на ps 5

Reply

Відповісти