5

Розробники Dying Light The Beast змінили механіку за відгуками гравців

Таймон Смектала, директор франшизи Dying Light, у бесіді з PCGamesN поділився, як думка гравців вплинула на розробку Dying Light, особливо в аспекті механіки водіння, яка буде представлена в Dying Light The Beast. За його словами, команда Techland приділяє велику увагу відгукам спільноти, що дало змогу внести важливі зміни в геймплей.

Деталі про Dying Light The Beast від розробників

Коли ми анонсували Dying Light The Beast, наша ідея полягала в тому, щоб керування автомобілем було винятково від третьої особи, бо ми думали, що це допоможе гравцеві краще орієнтуватися у світі та спростить керування.Однак незабаром ми отримали багато відгуків від гравців, які висловили бажання керувати транспортом від першої особи, щоб посилити ефект занурення і зберегти той самий рівень залученості, який вони відчувають, пересуваючись пішки.
Таймон Смектала

Таким чином, якщо в трейлері TGA помітили зміну перспективи водіння, це стало результатом роботи над пропозиціями гравців, які надійшли за кілька місяців між анонсом і виходом трейлера. Смектала ясно дав зрозуміти, що команда Techland надає величезного значення думці фанатів, і це відіграє ключову роль у процесі розробки.

Коли ми працюємо над грою, це вже не тільки наша гра. Це гра, яку ми ділимо з десятками мільйонів людей. Тому дуже важливо чути їхню думку. Я довіряю розумним і відданим гравцям, які в нас є, і це постійний обмін ідеями.
Таймон Смектала

Він також навів приклад, коли з виходом Dying Light 2 команда перейшла на новий рушій, і фізика оточення виявилася не такою складною, як очікували гравці, особливо з огляду на те, що між цими двома іграми минуло сім років. На його думку, фанати, ймовірно, очікували більш високого рівня деталізації та взаємодії.

Смектала наголосив, що саме тому команда Techland зосередила особливу увагу на фізиці оточення в Dying Light The Beast, щоб врахувати очікування гравців і поліпшити взаємодію зі світом гри.

Ми зрозуміли, наскільки це важливо для наших гравців. У нас є команда, яка займається винятково фізичним аспектом гри: реакцією зомбі, поведінкою ворогів, пересуванням гравця, навичками, бойовою системою і так далі, щоб переконатися, що фізика в грі працює на високому рівні.
Таймон Смектала
Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Вибір емоджі
YAN-NN
YAN-NN
25.12.2024, 11:15

Мало яких студій прислухаються до відгуків гравців, тому велика подяка

Reply

Відповісти