6

Dying Light: The Beast збереже унікальність і отримає нові механіки

Таймон Смектала, який обіймає посаду директора франшизи Dying Light, поділився подробицями про підхід до створення Dying Light: The Beast. За його словами, команда намагалася зберегти дух оригінальної гри, яка так полюбилася фанатам, незважаючи на впровадження нових елементів, таких як вогнепальна зброя і транспорт.

Нові механіки в Dying Light: The Beast

Смектала зазначив, що додавання вогнепальної зброї і транспорту розширює геймплей, зберігаючи баланс. Вогнепальна зброя має високу ефективність, але обмежена кількість патронів змушує гравців підходити до боїв стратегічно. Транспорт дає змогу швидше пересуватися мапою, проте потребує уваги: заправлення, ремонт і обслуговування автомобілів вносять у гру додатковий рівень реалізму та виживання.

Паркур залишається центральним елементом як бойової системи, так і дослідження світу. У багатьох ситуаціях гравцям потрібно буде знаходити нестандартні підходи до переміщення, тому транспорт не стане заміною фірмової вертикальної та динамічної мобільності гри.
Таймон Смектала

Смектала також згадав, що в Dying Light: The Beast з'являться гранатомети і вогнемети, доповнюючи арсенал гравців. Ці нововведення розширюють можливості проходження, але їх впровадження було ретельно збалансовано, щоб зберегти ключові особливості гри.

Він підкреслив, що команда Techland ставить перед собою завдання вирішувати складні ігрові задачі, надаючи користувачам інструменти та свободу для пошуку креативних підходів. Dying Light: The Beast продовжує розвивати ідеї франшизи, одночасно вводячи нові механіки, які значно збагачують ігровий процес.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Вибір емоджі