За тиждень до виходу Ghost of Yotei критики поділилися першими враженнями про екшен від студії Sucker Punch. Судячи з підсумків оглядів, гра отримала захоплену реакцію - на Metacritic 87 балів, а на OpenCritic наразі гра отримала 89 балів.
Критики особливо виділили художній стиль і графічну складову Ghost of Yotei. У їхніх відгуках підкреслюється, що гра нерідко вражає величними панорамами і по-справжньому мальовничими видами. Позитивні оцінки також отримала масштабна сюжетна лінія з харизматичними персонажами, захоплююча механіка бою і помітне поліпшення побічних завдань.
При цьому критики вказали і на ряд недоліків. Деякі вважали старт кампанії менш виразним, ніж у Ghost of Tsushima. Як спірні рішення виділили систему допитів, яка з часом стає одноманітною, а також повторювані діалоги і підказки в побічних місіях. Крім того, згадувалися рідкісні технічні проблеми - баги і просадки частоти кадрів.
Відгуки про Ghost of Yotei від журналістів
- GamesRadar+ - 9/10
- PC Games - 9/10
- Push Square - 9/10
- GameSpot - 9/10
- LevelUp - 9/10
- TheGamer - 8/10
- IGN - 8/10
- Vgames - 8/10
- VideoGamer - 7/10
- Eurogamer - 6/10
Ghost of Yotei розвиває і вдосконалює попередню версію, пропонуючи захоплюючий сюжет, цікаві дослідження і фантастичні бої, де кожен аспект підкреслює особливості нового головного героя. Як і у випадку з сиквелом, гра спочатку здається знайомою, але кожна зміна служить Атсу та її глибоким відмінностям, завдяки чому гра відчувається унікальною, навіть коли ваші дії настільки впізнавані. Привид — це лише маска; важливо те, хто за нею стоїть.
Передбачувана, але добре реалізована історія проведе вас через чудові пейзажі Ghost of Yotei і захоплюючу, плавну історію. Можливо, це не революція в іграх з відкритим світом, але це чудова квінтесенція самурайського фентезі.
Відмовившись від прогресивної для жанру суті та текстури заради бездоганного стилю, Ghost of Yotei відчувається лише боязкою тінню свого повного потенціалу. Ті, хто шукає відхід від геймплею відкритого світу, орієнтованого на чек-листи, будуть розчаровані. Гра вийшла банальною, такою, що не вимагає ризику, суворою і безпечною.