1

Оцінки Elden Ring: Nightreign

Elden Ring: Nightreign від студії FromSoftware виходить 30 травня, і в мережі почали з'являтися перші огляди від профільних видань.

На даний момент у Elden Ring: Nightreign середня оцінка становить 78 балів на Metacritic, і 80 - на OpenCritic. Критики відзначають вражаючих босів і підкреслюють, що проєкт чудово підходить для кооперативного проходження з друзями. Водночас багато хто вказує на недостатню збалансованість під час одиночної гри, а також на брак зручних засобів для взаємодії з незнайомими гравцями. Додатково думки розділилися з приводу впровадження елементів roguelike - не всі шанувальники оригінальної формули Elden Ring прийняли цю зміну позитивно.

Відгуки журналістів про Elden Ring: Nightreign

Elden Ring: Nightreign - це одночасно данина поваги і переосмислення всіх елементів, за які цінують проєкти FromSoftware. Незважаючи на те що наголос на мультиплеєр може припасти до смаку не кожному, гра пропонує масу випробувань, широкий спектр контенту і потужні емоційні відгуки, завдяки чому вона запам'ятовується надовго і залишає яскраві враження.
CGMagazine – 90
Винагородою за всі мої старання стали відточені навички, набутий досвід і викид адреналіну - все те, що я накопичив за десятки годин в Elden Ring, сконцентрувалося в одному насиченому забігу. Кожен момент тріумфу відчувається так само потужно і яскраво, як раніше. Той самий спалах емоцій - суміш дофаміну й адреналіну - відчувається і в Nightreign. Усвідомлення того, що всього за якихось 45 хвилин ти можеш знову пережити цей драйв, викликає справжній азарт.
GameInformer – 80
Відсутність підтримки кросплатформеної гри, системи парного матчмейкінгу і вбудованих засобів для спілкування серйозно ускладнює створення комфортних умов для проходження - особливо якщо у вас немає можливості запросити двох знайомих у кожен сеанс. А одиночна гра і зовсім не найкращий вибір: через погане балансування вона може принести більше роздратування, ніж задоволення. У підсумку перед нами амбітний спін-офф, здатний захопити за правильних обставин, але водночас легко перетворюється на джерело розчарування, якщо цих умов не дотримано.
IGN – 70
Elden Ring: Nightreign відчувається як незграбна спроба впровадити мультиплеєрні механіки в одну з найкращих RPG сучасності. Незважаючи на потенційно цікаві елементи roguelike, проєкт страждає від одноманітності та нестабільної бойової системи. У результаті виходить експериментальне відгалуження, яке викликає цікавість, але не дотягує до рівня основної серії, чиє ім'я воно носить.
VGC – 60
Концепція Elden Ring: Nightreign страждає від фундаментальних прорахунків: циклічна структура в дусі roguelike підриває ту саму магію, за яку цінують ігри FromSoftware. Усе це більше нагадує збірку модифікацій, які швидко втрачають новизну через повторюваний геймплей - особливо якщо поруч немає досвідченого напарника. А без нього враження стають помітно слабшими і швидко втрачають свою привабливість.
Critical Hits – 40
Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі