На виставці THQ Nordic 2025 видавництво представило нову гру у похмурому фентезійному сетингу - Fatekeeper. Розробкою займається невелика команда, розташована в альпійському регіоні Німеччини. До складу студії входять близько десяти колишніх співробітників Grimlore Games, які працювали над SpellForce III.
Ідея виникла на хвилі обговорень скасованої Hellraid від Techland - гри, яка, на думку розробників, мала стати духовним спадкоємцем культової Dark Messiah of Might and Magic від Arkane. Саме ця гра, за їхніми словами, вперше показала, наскільки видовищними можуть бути ближні бої від першої особи.
Розчарування викликало те, що Hellraid так і не стала повноцінним релізом, а перетворилася на скромне доповнення до Dying Light. Тоді й з'явилося бажання створити власну відповідь - гру, що поєднує сучасні технології, рольові елементи та акцент на видовищний рукопашний бій.
Особливості Fatekeeper
Fatekeeper, побудована на Unreal Engine 5, з фокусом на взаємодії з оточенням і глибокою механікою фізики, включаючи телекінез і маніпуляції об'єктами. Розробники приділяють увагу навіть дрібницям: кожен предмет в інвентарі можна ретельно вивчити, а деякі з них приховують несподівані механіки.
Хоча гілки прокачування та інші елементи RPG-системи поки не продемонстровані, команда обіцяє, що вони будуть детально опрацьовані. Гра не передбачає повністю відкритого світу - замість цього пропонується напівлінійна структура з безліччю варіантів проходження на кожній карті.
Fatekeeper вийде в ранньому доступі в Steam вже цієї зими.
Виглядає непогано - додав у бажане у Стимі
Відповісти
Цікаво. Dark Messiah свого часу була поза часом з її феноменальною графікою і низькими вимогами до пк. Я грав на своїй слабкій системі, яка не могла тягнути Облу, і не міг повірити, що в мене йде Темний месія з такою шаленою графікою, яка залишала позаду всі інші ігри, та й досі виглядає ефектно. Ну і дякувати за відсутність відкритого світу - нарешті ця тенденція до опенворлдів згасла.
Відповісти