4

Перше масштабне оновлення для FBC: Firebreak вийде у вересні

FBC: Firebreak стала першою багатокористувацькою грою від Remedy Entertainment, і її старт виявився далеко не ідеальним. У нещодавньому блозі на сторінці гри в Steam розробники зізналися, що гравці стикаються з низкою труднощів - серед них, наприклад, те, що перші години в грі здаються затягнутими та виснажливими.

Також студія повідомила, що перше велике оновлення вийде вже у вересні цього року. Точної дати поки не оголошено.

Майбутнє оновлення FBC: Firebreak

З моменту запуску ми отримали масу відгуків - як від гравців, так і з оглядів. Ми уважно їх аналізуємо. Ми помітили, що багато хто залишає гру вже протягом першої години. Це пов'язано з тим, що старт може здатися затягнутим: гравець не розуміє, чим зайнятися. Ми маємо намір це виправити.
Remedy

Розробники підкреслюють, що, хоча фокус на початкових етапах може не надихнути гравців, поліпшення перших вражень вкрай важливе - і для утримання аудиторії, і для швидкого підбору команд у матчах. Крім того, Remedy має намір розширити сюжетну складову для тих, кому цікавий світ, що об'єднує Firebreak з Control. Також будуть поліпшені внутрішньоігрові підказки - тепер вони з'являтимуться в потрібні моменти і даватимуть кориснішу інформацію.

Серед інших змін - три нових важких види зброї, а також відмова від базових версій спорядження. Відразу з початку гри у гравців буде доступ до повноцінних і ефективних варіантів екіпіровки. Розробляється і нова система модифікацій, яка замінить старі поліпшення. За словами Remedy, вона дасть змогу гнучко налаштовувати і посилювати зброю відповідно до індивідуального стилю гри. Подробиці про це нововведення з'являться ближче до вересневого оновлення.

Remedy планує внести серйозні корективи в структуру завдань FBC: Firebreak, починаючи з повного перероблення рівнів "Очищення" і "Псування". Замість них з'являться нові, більш опрацьовані сценарії місій, які, як обіцяє команда, будуть значно цікавішими. Деякі з них будуть короткими, інші - тривалішими, з різноманітними подіями та наповненням, включно із зараженими артефактами та додатковими елементами геймплею.

Раніше видання The Game Business з посиланням на дані Ampere Analysis повідомляло, що за перший тиждень після релізу в гру зайшло 1,3 мільйона осіб. Хоча це значне число, воно все ж недостатньо для успішного старту багатокористувацького проєкту. Тим більше, що гра доступна в сервісах Xbox Game Pass і PlayStation Plus Extra, а отже, кількість реальних продажів може бути набагато нижчою.

Незважаючи на не найяскравіший старт, Remedy явно намагається зберегти довіру аудиторії. Студія активно працює над проблемами і відкрито ділиться своїми планами. Якщо їй вдасться утримати увагу спільноти і враховувати її думку, у FBC: Firebreak залишаються хороші шанси на успіх у конкурентному мультиплеєрному секторі ігор.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі