4

IGN поділилися подробицями про бойову систему в Kingdom Come: Deliverance 2

Нещодавно журналісти IGN отримали можливість випробувати превью-версію Kingdom Come: Deliverance 2, розроблену студією Warhorse Studios. Після перших вражень вони вирішили докладніше зупинитися на бойовій системі гри і поділилися своїм досвідом.

Зміни бойової системи в Kingdom Come: Deliverance 2

  • Кількість напрямків атаки зменшено з п'яти до чотирьох: тепер удари можна наносити вгору, вниз, вліво і вправо.
  • Не всі види зброї підтримують повний набір напрямків. Наприклад, древкова зброя використовує лише три напрямки атаки, що потребує врахування при виборі стилю бою.
  • На відміну від оригіналу, де атаки ділилися на рубаючі та колючі, у продовженні основні удари переважно рубаючі. Колючі удари доступні тільки в багатоударних комбо для відповідної зброї. Гравці більше не зіткнуться з нелогічними ситуаціями, наприклад, спробою проколоти ворога булавою.
  • Знизився мінімальний поріг навичок для освоєння бойової системи, але водночас збільшився максимум для виконання складних завдань, що зробить гру доступнішою для новачків і захопливішою для досвідчених гравців.
  • Система блоків тепер дає змогу захищатися від кількох супротивників одночасно, якщо вони перебувають перед персонажем.
  • Парування стало інтуїтивнішим і терпимішим до помилок. Важливість правильного напряму зростає тільки в сутичках із сильними ворогами, а неправильне парирування карається лише за очевидних промахів.
  • На початку гри вороги будуть слабкішими за Генрі, що полегшить навчання бойовій системі й усуне проблеми, коли випадковий п'яниця міг перемагати героя на старті.
  • Для ветеранів серії стеля навичок стала вищою: майстерний удар більше не домінує в боях, а найкращі супротивники не будуть уразливі для його спаму.
  • Гравців заохочують до більш агресивного і варіативного стилю бою. Систему комбо оновлено, що стимулює використання різноманітної зброї. Наприклад, булави тепер мають унікальні комбо, спрямовані на ураження суглобів і вразливих зон.
  • Далекобійна зброя, така як арбалети і рушниці, стала більш тактичною: вона довго перезаряджається і менш точна на відстані, але створює ефект залякування, здатний деморалізувати ворогів.
  • Любителі скритності відчують поліпшення. Система тихих убивств тепер залежить від точного розрахунку часу, а не від випадкових характеристик. Помилка призведе до шуму, що приверне увагу ворогів.
  • Додаткові завдання стали складнішими, що дає змогу шукати серйозніші випробування за межами основної сюжетної лінії.
  • Warhorse Studios приділила увагу балансу і розширенню бойової системи, зробивши її гнучкішою і різноманітнішою для різних стилів гри.

Реліз Kingdom Come: Deliverance 2 відбудеться 4 лютого 2025 року на ПК, PS5 і Xbox Series X/S.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Вибір емоджі