IO Interactive представила перший випуск Beyond the Light - стартову серію щоденників розробки, в якій команда ділиться подробицями створення 007 First Light. Такий формат дозволяє гравцям зазирнути за лаштунки студії та дізнатися, як формуються ключові елементи майбутньої гри, починаючи з базових принципів геймплею.
Що показали в першому щоденнику розробки 007 First Light
У дебютному епізоді директор з геймплею Андреас Крог і старший дизайнер рівнів Томас Пуллуелло проводять глядачів за лаштунки розробки, демонструючи, яким чином фахівці IOI передають напружену атмосферу, естетику і точність дій молодого Джеймса Бонда через інтерактивне оповідання і механіку гри.
Творці підкреслюють, що фундаментом 007 First Light став авторський підхід до дизайну - він надає гравцям свободу проходити місії так, як їм зручно: ховаючись у тіні, діючи напролом або поєднуючи обидва методи. Основні механіки - шпигунство, інстинкт, використання гаджетів і бойова система - формують стиль проходження. Spycraft дає можливість спостерігати, проникати в охоронювані зони і ефективно застосовувати скритність. Instinct акцентує адаптивність Бонда, дозволяючи гравцям блефувати, маніпулювати ситуацією або досягати пікової зосередженості.
Гаджети від Q Branch розширюють тактичний простір, відкриваючи нові способи імпровізації та усунення загроз. Бойова система об'єднує точну стрільбу, ближній бій і взаємодію з оточенням, роблячи кожну перестрілку динамічною і кінематографічною.
Крім свободи досліджень і вибору стилю, розробники приділяють особливу увагу масштабним постановочним епізодам, за які обожнюють франшизу: стрімким погоням, напруженим боям і ефектним втечам. Кожна велика сцена покликана підкреслити становлення Бонда як елітного оперативника, зберігаючи баланс між небезпекою, витонченістю і фірмовою видовищністю.
007 First Light являє собою самостійну оригінальну історію походження Джеймса Бонда. Вихід гри призначений на 27 березня 2026 року на PS5, Xbox Series X/S, Nintendo Switch 2 і ПК.


